14
9036
1
1 سال پیش
تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود را بهترین فیلم خودش نامید: «کوئنتین تارانتینو» فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon...

تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود را بهترین فیلم خودش نامید: «کوئنتین تارانتینو» فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood 2019) را بهترین ساختۀ خودش نامید. این کارگردان این هفته در یک برنامۀ رادیویی به میزبانی «هاوارد استرن» حضور داشته است و در آن برنامه این سوال از او پرسیده شده است. این فیلم تازه ترین اثر این کارگردان بزرگ می باشد که محصول سال 2019 است و بازیگرانی همچون «لئوناردو دیکاپرو» و «برد پیت» در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم هالیوود درحال تغییر در سال 1969 را به تصویر می کشد و همچنین یک بازیگر هالیوود در آن زمان که درحال تلاش است تا جایگاه خودش را پیدا کند.

 

وقتی از تارانتینو این سوال پرسیده شد او جواب داد: “سال هاست که مردم همچین سوالاتی رو ازم می پرسن و منم همیشه جواب های مثل اونا همه بچه هام هستن رو بهشون تحویل می دادم. اما واقعاً فکر می کنم روزی روزگاری در هالیوود بهترین فیلم منـه.”

 

این فیلم در سرتاسر جهان فروشی 374 میلیون دلاری داشت و در اسکار 2020 در ده رشته از جمله بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت برد پیت موفق شد در آن سال اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست بیاورد.

 

تارانتینو همچنین اخیراً در یک پادکست گفته است: “با وجود این که دهه 80 زمانی بود که بیشتر فیلم های زندگیم رو توی اون دوره میدم اما فکر می کنم سینمای هالیوود دهه 80 و 50 بدترین دورۀ هالیوود بودن.”

 

در این مدت خبر های زیادی از تارانتینو می شنویم و بیشتر دلیلـش به این خاطر است که او درحال تلاش است تا توجۀ مطبوعات را به کتاب جدیدش به نام «تفکر در سینما» جلب کند. از دیگر خبر های مهمی که در این مدت درمورد این کارگردان منتشر شده است می شود اشاره کرد به خبر ساخت سریالـش در سال آینده میلادی و صحبت های تندش درمورد سینمای ابرقهرمانی.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Sydmwswy
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این حرفا رو فقط یه آدم منطقی میتونه بزنه.براوو