8
5695
1
1 ماه پیش
به نظر میرسد پس از 26 سال خواهران اوونز برای سحر و جادوی بیشتر برخواهند گشت.   استدیوی برادران...

به نظر میرسد پس از 26 سال خواهران اوونز برای سحر و جادوی بیشتر برخواهند گشت.

 

استدیوی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت دوم فیلم کلاسیک “جادوی عملی” (Practical Magic) ساخته خواهد شد و در حال مذاکره با نیکول کیدمن و ساندرا بولاک برای ایفای نقش دوباره‌ی جیلیان و سالی اوونز هستند.

 

در قسمت اول فیلم ساندرا بولاک و نیکول کیدمن نقش دو خواهر ساحره را بازی میکنند که پس از به قتل رساندن اتفاقی دوست پسر سابق و بدرفتار نیکول کیدمن (با بازی گوران ویشنیچ)، برای سرپوش گذاشتن روی قتل و دوباره زنده کردن جسد او به جادو و اعمال ماوراء طبیعی روی می‌آورند. کارگردان قسمت اول این فیلم گریفین دان بود و فیلم را بر اساس رمانی به همین نام از آلیس هافمن در سال 1995 ساخته بود. قسمت اول فیلم مخصوصا در بین بینندگان علاقمند به سحر و جادو و فیلم‌های ماوراء طبیعی همچنان نیز بسیار پرطرفدار است.

 

نوشتن فیلمنامه‌ی جدید بر عهده‌ی آکیوا گلدسمن خواهد بود و انتظار میرود نیکول کیدمن و ساندرا بولاک هر دو به همراه دی نووی از تهیه کنندگان قسمت دوم باشند.

 

طرفداران فیلم از روز یکشنبه و زمانی که نیمه شب در شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک اشاراتی به ساخت قسمت دوم فیلم شد هیجان زده شدند. (صحنه‌ی معروف “مارگاریتای یکشنبه” از قسمت اول فیلم در تیک تاک پخش شد). همچنین قسمت اول فیلم برای پخش در سرویس استریم Max قابل دسترسی شد. ولی در ابتدا از اعلام خبر بزرگ خودداری شده بود ولی روز دوشنبه به صورت رسمی خبر ساخت فیلم “Practical Magic 2” اعلام شد.

 

در سال 2019 شبکه‌ی HBO Max به دنبال ساخت سریال اسپین آف از این فیلم به نام “قوانین جادو” (Rules of Magic) و بر اساس رمانی دیگر از آلیس هافمن بود. این سریال در نهایت به کلی محو و فراموش شد ولی حالا امید طرفداران فیلم دوباره زنده شد.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • sara56789
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    این فیلم بیظیرههههه