16
10505
0
1 سال پیش
اولین تیزر فصل ۷ سریال Outlander منتشر شد: در این کریسمس از شبکه‌ های تلویزیونی هدیه های بسیار ارزش...

اولین تیزر فصل ۷ سریال Outlander منتشر شد: در این کریسمس از شبکه‌ های تلویزیونی هدیه های بسیار ارزش مندی را گرفته ایم و حالا شبکه «استاز» به عنوان هدیه کریسمس اولین تیزر سریال محبوبـش یعنی غریبه (Outlander) را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همانطور که احتمالاً می دانید این سریال بر اساس سری کتاب هایی به همین نام به قلم «دایانا گابالدون» ساخته شده است؛ این سریال داستان کلیر را روایت می کند، یک پرستار جنگ جهانی دوم که به شکل مرموزانه ای در زمان سفر کرده است و زندگی تازه ای را در سال ۱۷۴۳ در اسکاتلند آغاز کرده است.

 

طبق این تیزر منتشر شده می توان گفت که در این فصل کلیر و همسرش جیمی همچنان به پیمایش دنیای جدید ادامه می دهند. همچنین این تیزر چهره های جدیدی را نیز معرفی می کند که عبارتند از «چارلز واندروارت»، «ایزی میکل اسمال» و «جوی فیلیپس».

 

همچنین بازیگران فصل های پیش نیز برای این فصل جدید باز خواهند گشت که عبارتند از «سوفی اسکلتون»، «ریچارد رنکین»، «جان بل»، «دیوید بری»، «کیتلین اوریان» و «پل گورمن».

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۳ دی سال ۱۴۰۱ همچنان تاریخ دقیقی برای پخش این فصل اعلام نشده است و سازندگان تنها وعده آغاز این فصل در تابستان سال ۲۰۲۳ را داده اند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید