24
9228
3
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد: فیلمی که این روز ها می توان گفت بیشتر...

تیزر جدید فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد: فیلمی که این روز ها می توان گفت بیشتر طرفداران سینما منتظر انتشارش هستند، فیلم جدید «کریستوفر نولان» به نام اپنهایمر (Oppenheimer 2023) می باشد. اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم به شدت مورد انتظار منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان «جی رابرت اوپنهایمر» را روایت می کند، یک دانشمند و فیزیک‌دان آمریکایی که او را پدر بمب اتم می نامند، این فیلم داستان بوجود آمدن اولین بمب اتم را روایت می کند.

 

در این فیلم «کیلین مورفی» بازیگر معروف و محبوب سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) نقش اوپنهایمر را بازی می کند و از دیگر بازیگران این فیلم می توان اشاره کرد به «میلی بلانت»، «مت دیمون»، «دابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «رامی ملک»، «بنی سفدی» و «جاش هارتنت».

 

بیشتر تمرکز این تیزر کوتاه و جدید بر روی شخصیت اصلی فیلم یعنی «کیلین مورفی» می باشد. در این تریلر لحظاتی کوتاه از اتفاقات داخل فیلم را می بینیم.

 

همانطور که می دانید، نولان به هیچ عنوان علاقه ای به استفاده از جلوه های ویژه در فیلم هایش ندارد و دوست دارد همه چی تا حد امکان واقعی باشد اما با این حال بسیار تعجب خواهید کرد که بگویم لحظه انفجار هسته ای در این فیلم به صورت واقعی بازسازی شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

همچنین مدتی پیش، تریلر رسمی و کامل این فیلم نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 30 تیر 1402 اکران خودش در سینماها را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Yashar98
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کیلین مورفی داداچیه نولانه، مرد حسابی یک ذره تنوع بده از نوید محمدزاده استفاده کن حدقل

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یک ۲۰ لیتری بنزین و گلیسیرین بزار وسط بیابون بعد با خاک نرم بپوشونش با یک چاشنی انفجاری منفجرش کن و تمام..! یک حلقه دود و خاک به سمت آسمون بلند میشه ..! حالا شما یک نمای کلی از انفجار هسته ای داری..! بنظرم کوچکترین کارش توی این فیلم بازسازی انفجاره..!

    • MR_MEHRAD99
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      نه خو این میخاد چند جا رو منفجر کنه واقعی