15
7473
4
1 سال پیش
تصاویر جدید قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های Mission Impossible منتشر شد: همانطور که بی شک اطلاع دارید قسمت جدید مجموعه...

تصاویر جدید قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های Mission Impossible منتشر شد: همانطور که بی شک اطلاع دارید قسمت جدید مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن با نام مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One 2023) قرار است در تابستان ۲۰۲۳ اکران خودش را آغاز کند و اخیراً «انترتینمنت ویکلی» تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که می توانید آن ها را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعاتی درمورد داستان این قسمت به بیرون درز پیدا نکرده است و باید حداقل تا انتشار اولین تریلر کامل و رسمی منتظر بمانیم.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این قسمت ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «تام کروز»، «سایمون پگ»، «ربکا فرگوسن»، «ونسا کربی»، «هایلی اتول»، «پام کلمنتیئف»، «شیا ویگهام»، «نیکلاس هولت» و «هنری چرنی».

 

بحث بر سر ساخت این فیلم بعد از اکران قسمت ششـم و موفقیت او در گیشه بود که بر روی میز قرار است و این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران این فیلم عقب افتاد. همچنین جا دارد اشاره کنیم که قسمت بعدی این فیلم یعنی ماموریت غیر ممکن ۸ نیز قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۴ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

اکران این قسمت در تاریخ ۱۴ جولای سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تریلرش کی میاد پس

  • Osmol
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بیاد زودتر بریم سینما

  • naruto-san
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هر چند از بیوگرافی که از تام کروز خوندم نسبت به شخصیت بدش ازش دلسرد شدم! ولی هنوزم یه بازیگر خفن و خوش تیپ و پیر نشو لعنیه!

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وای تامی جون داره فیلمش میاد چقدر پیر شده ولی عجب چیزی بشه اینقدر خوشگل و خفن که هیچی بدلکاری هایی که آدم وو دیونه می کنه باید تا روری که اکران میشه صبر کنیم