11
6540
0
1 سال پیش
اولین تریلر فصل چهارم سریال Miracle Workers منتشر شد: سریال معجزه گران (Miracle Workers) که محصولی است از شبکه...

اولین تریلر فصل چهارم سریال Miracle Workers منتشر شد: سریال معجزه گران (Miracle Workers) که محصولی است از شبکه «تی‌بی‌اس» و با ایفای نقش «دنیل ردکلیف»، «گرالداین ویسونافن» و «استیو بوشمی» به صورت رسمی عنوان فصل جدیدش را اعلام کرده است و قرار است که عنوان رسمی فصل چهار این سریال «معجزه گران: آخرالزمان» باشد. همچنین به همراه این خبر اولین تریلر رسمی فصل چهارم این سریال نیز منتشر شده است که می توانید آن را در پایان این پست مشاهده کنید.

 

بعد از اتفاقاتی که در فصل سوم افتاد، شخصیت های این سریال این دفعه با آخرالزمان مواجه هستند، اما نه یک آخرالزمان به آن شکلی که مرسوم است. طبق تریلر منتشر شده می توان گفت که قرار است با آخرالزمانی به سبک مد مکس مواجه شویم.

 

همانطور که می دانید در هر فصل این سریال داستان به صورت کامل عوض می شود، این سریال در هر فصل بازیگران ثابتی دارد اما نقش های آن ها به کلی تغییر می کند؛ این فصل هم همانند فصل های پیشین همین روند را پیش خواهد گرفت.

 

فصل چهارم این سریال پخش خودش را در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. این تریلر منتشر شده تایم نسبتاً کوتاهی دارد و پیش بینی می شود که پیش از آغاز این فصل حداقل دو تریلر دیگر منتشر شود.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید