5
2556
0
1 سال پیش
وینستون دوک در فیلم جدید دیوید لیچ ایفای نقش می‌کند: بیشتر ما «وینستون دوک» را بخاطر بازی در نقش...

وینستون دوک در فیلم جدید دیوید لیچ ایفای نقش می‌کند: بیشتر ما «وینستون دوک» را بخاطر بازی در نقش «ام‌باکو» در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther 2018) می شناسیم؛ که جا دارد بگوییم او این نقش را در قسمت دوم این فیلم یعنی پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever 2022) که هنوز بر روی اینترنت قرار نگرفته است هم بازی کرده است، حالا «هالیوود ریپورتر» در خبری اعلام کرده که این بازیگر به بازیگران فیلم «The Fall Guy» اضافه شده است و قرار است در کنار «رایان گاسلینگ» ایفای نقش کند. تولید این فیلم هفته پیش در استرالیا آغاز شده است.

 

این فیلم فیلمی است به کارگردانی «دیوید لیچ» کارگردان فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train 2022) و به علاوه دو بازیگری که در بالا معرفی کردیم «امیلی بلانت»، «آرون تیلور جانسون» و «استفانی هسو» هم در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. همچنان مشخص نیست آن ها نقش چه کسی را بازی می کنند.

 

این فیلم اقتباسی است از سریالی به همین نام که در دهه ۱۹۸۰ از شبکه «ای‌بی‌سی» پخش می شد و «لی میجرز» در آن ایفای نقش می کرد.

 

این فیلم داستان یک بدل کار صدمه دیده را روایت می کند که دیگر از سر زبان ها افتاده؛ ناگهان این بدل کار خود را در حال کار بر روی فیلمی می بیند که مدت ها پیش به جای بازیگر نقش اصلیـش بدل کاری کرده بوده و ناگهان این ستاره ناپدید می شود.

 

این فیلم محصولی مشترک است از «۸۷ نورث پروداکشنز» و «یونیورسال پیکچرز» که قرار است در تاریخ ۱ مارس سال ۲۰۲۴ بر روی پرده های سینما ها برود.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید