4
1332
0
18 ساعت پیش
شبکه‌ی نتفلیکس اولین تیزر از فیلم “Maria” با بازی آنجلینا جولی را منتشر کرد.   آنچلینا جولی قرار است...

شبکه‌ی نتفلیکس اولین تیزر از فیلم “Maria” با بازی آنجلینا جولی را منتشر کرد.

 

آنچلینا جولی قرار است نقش ماریا کالاس که نماد اپرا است را به کارگردانی پابلو لارین بازی کند. فیلم “Maria” برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شد و تشویق هشت دقیقه‌ای را از تماشاگران به دست آورد و باعث شد آنجلینا جولی و فیلم وارد رقابت برای بردن جوایز شوند.

 

در این فیلم قرار است سرگذشت زندگی و خوانندگی ماریا کالاس به نمایش در بیاید. ماریا کالاس خواننده‌ی یونانی متولد آمریکا بود که در 53 سالگی بر است حمله‌ی قلبی درگذشت.

 

علاوه بر آنجلینا جوالی بازیگران دیگری مانند والریا گولینو (بازیگر فیلم “Rain Man”)، کودی اسمیت مک فی (بازیگر فیلم “The Power of the Dog”)، هالوک بیلگینر (بازیگر فیلم “Winter Sleep”)، آلبا رورواچر (بازیگر سریال “My Brilliant Friend”)، پیرفرانچسکو فاوینو (بازیگر فیلم “World War Z”)، جرمی ویلر (بازیگر سریال “The Crown”) و ربکا جانستون (بازیگر فیلم “Midsommar”) در این فیلم حضور دارند.

 

فیلم “Maria” توسط پابلو لارین (کارگردان فیلم “El Conde”) کارگردانی شده است. همچنین استیون نایت (خالق سریال “Peaky Blinders”) نویسنده‌ی این فیلم است. این دو قبلا در فیلم “Spencer” (زندگینامه‌ی شاهزاده دایانا) نیز همکاری کرده بودند و کریستن استوارت به خاطر بازی در این فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار شده بود. جوناس دورنباک، جنین جکوفسکی، لورنزو میلی و خوان د دیوس لارین (برادر پابلو لارین) تهیه کنندگان فیلم می‌باشند.

 

آنجلینا جولی و پابلو لارین در مصاحبه‌هایی عملکرد طرف مقابل را در این فیلم به شدت ستایش کرده بودند. فیلمبرداری “Maria” در اکتبر سال 2023 در بوداپست مجارستان آغاز شد. پس از آن ادامه‌ی فیلمبرداری در شهرهای پاریس، یونان و میلان ادامه پیدا کرد.

 

“Maria” قرار است در تاریخ 27 نوامبر (6 آبان) در سینماهای منتخب آمریکا پخش شود. سپس در تاریخ 11 دسامبر این فیلم از سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید