2
908
0
4 روز پیش
نتفلیکس اولین تریلر از فیلم عاشقانه و درام “Lonely Planet” با بازی لورا درن و لیام همسورث را منتشر...

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم عاشقانه و درام “Lonely Planet” با بازی لورا درن و لیام همسورث را منتشر کرد.

 

طبق خلاصه داستان رسمی فیلم، “Lonely Planet” یک رمان نویس به نام کاترین (با بازی لورا درن) را دنبال میکند که به خاطر پیدا کردن الهام برای کتابش، یک سفر به تفرجگاه نویسندگان در مراکش رزرو میکند. آن جا او با مرد جوانی (با بازی لیام همسورث) آشنا میشود که همراهی او تبدیل به رابطه‌ی عاشقانه میشود و زندگیش را تغییر میدهد.

 

به غیر از لورا درن و لیام همسورث، بازیگرانی مانند دایانا سیلورز (بازیگر سریال “Space Force”)، بن یوسف (بازیگر فیلم “Afraid”)، بلینا لوگان (بازیگر سریال “Palm Royale”)، گوستاو دیکیر گیس (بازیگر فیلم “The Quiet Ones”) و دیلن لین (بازیگر فیلم “The Guilty”) نیز در این فیلم حضور دارند.

 

لورا درن در مصاحبه‌ای در مراسمی به میزبانی نتفلیکس گفت، چیزی که او را به فیلم “Lonely Planet” جذب کرد، نمایش هویت و ارزش شخص درون روابط است، مخصوصا در دنیای افراد باهوش و فرهنگی.

لورا درن اضافه کرد: رابطه‌ی بین یک مرد جوان‌تر با یک نویسنده‌ی زن معروف و مسن‌تر منو مجذوب خودش کرد چون موضوع فقط عشق و عاشقی نیست، موضوع پیدا کردن شخصیه که واقعا تو رو می‌بینه و درک میکنه. و این یک مورد عمیق انسانی و قابل درکه.

 

درن همچنین در مورد همسورث گفت: توی ماجراجوییمون در مراکش اون نه تنها رفیق و محرم رازم شد، بلکه روراستی و صمیمیتی که هردومون از روابطمون انتظار داریم تحت تاثیرم قرار داد. ما خیلی با هم هماهنگ شدیم و لیام هم خیلی بامزه‌اس واسه همین کل سفر در حال خندیدن بودم.

سوزانا گرنت کارگردان، نویسنده و تهیه کننده‌ی این فیلم است. سارا تیمبرمن و لیزا چیسین هم دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند. کریم دباغ نیز مسئول هماهنگی فیلم در کشور مراکش بود.

 

“Lonely Planet” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید