8
953
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی سریال Liaison منتشر شد: سریال ارتباط (Liaison) محصول جدید «اپل تی‌وی‌ پلاس» می باشد که اولین...

اولین تریلر رسمی سریال Liaison منتشر شد: سریال ارتباط (Liaison) محصول جدید «اپل تی‌وی‌ پلاس» می باشد که اولین سریال دو زبانه این پلتفرم به حساب می آید، زبان این سریال انگلیسی و فرانسوی است و داستان چندلایه از دسیسه های سیاسی، جاسوسی و اشتباهات گذشته را روایت می کند. اخیراً تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

خلاصه داستانی رسمی ای که از این سریال منتشر شده است بسیار ما را مشتاق تماشای آن می کند؛ در این خلاصه داستان آمده است: این سریال که در زمان معاصر روایت می شود نشان می دهند که چگونه اشتباهات گذشته پتانسیل تخریب آیندۀ ما را دارد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «ونسان کسل»، «اوا گرین»، «پیتر مولان»، «ژرار لانون»، «استانیسلاس مرار»، «فیلیپان لروآ بولیو»، «تیری فرمون» و «اریک ابوآنی».

 

برای اولین بار در ژوئن سال ۲۰۲۱ بود که اپل تی‌وی‌ پلاس اعلام کرد که درحال ساخت این سریال می باشد و همچنین اعلام کرد که «ستیون هاپکینز» کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. فیلمبرداری اصلی سریال نیز در همان ماه آغاز شد.

 

این سریال در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید