6
2539
0
1 سال پیش
برندن فریژر از تجدید دیدار با لئوناردو دیکاپریو می‌گوید: بازگشت «برندن فریژر» تنها به فیلم نهنگ (The Whale 2022)...

برندن فریژر از تجدید دیدار با لئوناردو دیکاپریو می‌گوید: بازگشت «برندن فریژر» تنها به فیلم نهنگ (The Whale 2022) ساختۀ «دارن آرنوفسکی» که ممکن است در اسکار امسال جایزه بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان بیاورد خلاصه نمی شود؛ او در این سال همچنین اولین همکاری خود با «مارتین اسکورسیزی» را هم تجربه کرده است. او در فیلم جدید این کارگردان بزرگ که «قاتلین ماه گل» نام دارد نقش یک وکیل مدافع را بازی می کند؛ این فیلم در ژانر جنایی و درام خواهد و اتفاقات آن در دهه ۱۹۲۰ میلادی اتفاق می افتند. این فیلم درمورد تحقیقات اف‌بی‌آی درمورد چند قاتل است که در بین «قبیله اوسیج» حضور دارند.

 

برندن فریژر در این فیلم نقش مکمل است و از دیگر بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به «لئوناردو دیکاپریو»، «رابرت دنیرو»، «جسی پلمونس» و «لیلی گلداستون».

 

فریژر اخیراً با مجلۀ «جی‌کیو» مصاحبه ای داشته است و در این مصاحبه درمورد تجدید دیدار معنادارش با دیکاپریو صحبت کرده است. این دو بعد از نزدیک به سی سال دوباره یک دیگر را دیده اند. دیدار قبلی آن ها مربوط به موقعی می شود که فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد (What’s Eating Gilbert Grape 1993) در حال اکران بوده است، فیلمی که دیکاپریو برای بازی در آن اولین نامزدی اسکار خودش را به دست آورد.

 

فریژر در این مورد گفته است: آخرین باری که دیدمـش فکر می کنم کلاً ۱۷ ۱۶ سال داشت، همون موقع فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد رو بازی کرده بود. اون موقع زیاد این فیلم رو دیده بودم. فکر کنم اون موقع داشتم توی فیلم (School Ties) بازی می کردم و خیلی آشفته بودم اما با این حال وقتی توی استودیوی پارامونت دیدمش بهش گفتم که ببین، بازیت فوق العاده بود.

 

به نظر می رسد هرچند که این دیدار کوتاه بوده است اما تاثیرات زیادی را روی دیکاپریوی جوان گذاشته است.

 

فریژر در ادامۀ حرف هایش درمورد موقعی که در طول فیلمبرداری فیلم اسکورسیزی دوباره با هم رو به رو شده اند گفته است: “اون دائم درموردش بهم می گفت. من رو یادش بود. بهم می گفت تو تنها کسی بودی که مثل بچه ها باهام رفتار نکردی. دیدارمون سر این فیلم واقعاً دیدار معناداری بود.”

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید