7
13925
4
1 سال پیش
هشدار: این متن حاوی اسپویل است!   ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of...

هشدار: این متن حاوی اسپویل است!

 

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بلاخره بعد از گذشت پنج سال از خبر ساختـش از «آمازون پرایم» پخش شد. بحث های زیادی پیرامون دو قسمت اول سریال شکل گرفته است؛ به نظر برخی سریال یک شروع مناسب داشت و گروه دوم دقیقاً عکس این نظر را دارند و اینجا قرار است به مورد بحث ترین سوال امروز پاسخ بدهیم؛ ارباب حلقه‌ها: یک شروع فاجعه‌بار یا قدرتمند؟

 

برخی از اجزای سریال قابل پیش بینی بودند، ما از قبل می دانستیم که قرار است با مقدار زیادی داستان و نژاد های مختلفی که در «سرزمین میانه» زندگی می کنند و یک فیلمبرداری فوق العاده طرف باشیم، فلیمبرداری ای که طبق گزارشات رسمی، آمازون بابتـش هزینۀ هنگفتی را پرداخت کرده است. در واقع قسمت اول سریال دقیقاً همان چیزی بود که انتظار می رفت؛ که صحنه های زیادی از این قسمت را در تریلر هم دیده بودیم. ما بر اساس تریلر های منتشر شده می دانستیم که «گالادریل» در آب خواهد افتاد، شخصیت ها سقوط شهاب را خواهند دید و در آن شهاب قرار است یک مرد وجود داشته باشد؛ هرچند که قسمت اول صحنه‌ های خیر کننده ای داشت اما از نظر داستان آنقدر قوی نبود و نتوانست ما را ارضا کند مخصوصاً در مقابل سریال (House of the Dragon)، سریالی که رقیب ارباب حلقه ها به حساب می آید و با وجود این که خیلی ها داستان اصلیش را می دانند توانسته مخاطبین را به شدت شگفت زده کند.

 

اما در قسمت دوم ورق برگشت و کشمکش ها افزایش یافتند. قسمت دو به ما چیزهایی را داد که انتظارش را نداشتیم؛ مثل حفر تونل توسط «اورک‌ها» برای غارت دهکده ها، یا رابطۀ خاص «الروند» با دورف‌های «خزد-دوم»، و یا صحبت کردن مردی که در شهاب سنگ بود با کرم‌های شب‌تاب؛ و البته که حالا همه ما مشتاق هستیم که بدانیم آیا «گالادریل» و «هل‌برند» واقعاً نجات پیدا کردند یا گرفتار خطر جدیدی شده‌اند؟ این قسمت ناامیدی ای که در قسمت اول به ما دست داده بود را از بین برد و درحالی تمام شد که مخاطبین آرزو می‌ کردند کاش میشد بلافاصله قسمت سوم را هم ببینند.

 

آمازون با پخش کردن دو قسمت اول این سریال به صورت همزمان توانست شروعی که می توانست یک فاجعه واقعی باشد را به یک شروع به شدت قدرتمند تبدیل کند و توانست سریالـش را در لیست سریال های به شدت مورد انتظار نگه دارد. این سریال از جمعه هفته آینده پخش عادی خودش، یعنی هر هفته یک قسمت را در پیش خواهد گرفت.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • خوره فیلم و سریال
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ببنید این سریال نه قوی بود نه ضعیف کاملا معمولی بود، ولی من اصلا دوست نداشتم این سریال رو چون در مقایسه با سه سری فیلمش فوق‌العاده ضعیف بود من طرفدار بسیار زیاد سه سری فیلم ارباب حلقه‎ها بودم ولی این سریال اصلا در حد انتظار طرفدار‌های ارباب حلقه‌ها نبود روند سریال معمولی و نسبتا کند و اصلا اون فضای ترسناک و هیجانی فیلمش رو نداشت بیشتر فانتری بود

  • ariyanbt13
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    مردی که در شهاب سنگ بود گاندالفه خاکستریه اون عادت داشت با حشره ها حرف بزنه

  • Hamidrza3132
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    داستان جذابی نداشت و خب پر از جلوه های ویژه و یک فضای خیلی بیش از حد فانتزی داستان اگر نتواند حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد و فقط این سوال را مدام توسط کاراکترها مطرح کند که فلانی کجاست؟ کجا میتونه باشه؟ زنده است یا نیست بجایی نمیرسه و بنظرم بیشتر از دو فصل ادامه پیدا نمیکنه و کنسل نیشه این سریال نه تنها در برابر گیم آو ترونز که اصلا قابل مقایسه نیست که در مقابل سریال see هم حرفی برای گفتن نداشت حداقل تا اینجا

  • Rezvan40
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قسمت اول اونجوری که همه انتظار داشتن نبود…