5
4527
2
1 سال پیش
لیلا حاتمی که در خارج از ایران بیشتر به دلیل بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین اصفر فرهادی...

لیلا حاتمی که در خارج از ایران بیشتر به دلیل بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین اصفر فرهادی شناخته می شود با فیلم جدید «مهدی نوروزیان» به نام زمانی در ابدیت (A Time in Eternity) به زودی به صحنه های جهانی باز خواهد گشت. با دیجی موویز همراه باشید

 

مهدی نوروزیان یک کارگردان بریتانیایی ایرانی تبار است که در سال ۱۹۹۹ برای ساخت فیلم «کشتن جو» نامزد دریافت جایزۀ بهترین فیلم کوتاه اسکار شد و بعد از فیلم بلند «لئو ۲۰۰۲» را کارگردانی کرد. بعد از این دو فیلم اون به کارگردانی تبلیغات مختلف مشغول شد و در این کار فرد برجسته ای شد. چندی پیش نوروزیان برای ساخت دومین فیلم بلندش بعد از دو دهه به ایران بازگشت.

 

فیلم داستان مریم با بازی لیلا حاتمی را روایت می کند؛ سعید همسر محبوب مریم به شکل مرموزانه ای ناپدید شده است؛ مریم و دختر ۱۲ ساله اش در بلاتکلیفی مانده اند و به این امید زنده بودن سعید و برگشتنش نشسته اند. وحید برادر سعید عاشق مریم می شود و قصد دارد با ایفای نقش سرپرست خانواده به اصرار در زندگی مریم حضور داشته باشد؛ که همین زندگی مریم را پیچیده تر می کند.

 

لیلا حاتمی درمورد این فیلم گفته: “ما نمی دانیم که سعید مُرده و یا فقط ما را به دلیلی ترک کرده است. نوروزیان در فیلمـش به عمد به این جزئیات نپرداخته است. چیزی که درمورد این فیلم جالبه اینـه که در این فیلم دو دنیای موازی داریم؛ یکی مربوط میشه به تجربیات و مشکلات مریم بعد از رفتن همسرش و دومی مربوط میشه به زندگی اجتماعی ای که مریم مجبوره بهش بپردازه و جنبه های اجتماعی این زندگی که با آداب و سنن ایران گره خوردن.”

 

فیلمنامه این فیلم مشترکاً توسط نوروزیان، سپیده قربانی و علی اصغری نوشته شده است و فیلمبرداری این فیلم به مدت ۸۷ روز در تهران، قشم، ورزنه و مازندران انجام شده است. تاریخ مشخص پخش و یا اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    چه عجیب چه جال

  • Dr-j
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    👍👍👍💎💎💎