4
2262
1
1 هفته پیش
سرویس استریم Apple TV+ تریلری از مینی سریال جدید “Lady in the Lake” منتشر کرد. این مینی سریال از...

سرویس استریم Apple TV+ تریلری از مینی سریال جدید “Lady in the Lake” منتشر کرد. این مینی سریال از روی رمانی با همین نام از لورا لیپمن ساخته شده است.

 

این سریال هیجانی تقارب دو زن را پس از ناپدید شدن یک دختر در جشن شکرگزاری سال ۱۹۹۶ در بالتیمور دنبال میکند. یک زن خانه دار یهودی به نام مدی شورتز (با بازی ناتالی پورتمن) به دنبال فراموشی گذشته‌ی سرّی خودش است و میخواهد به عنوان یک خبرنگار محقق کار کند. کلیو جانسون (با بازی موزس اینگرام) یک مادر است که سعی دارد زندگی را در بخش سیاه پوستان بالتیمور به جلو ببرد ولی در تامین خانواده‌اش با دغدغه‌هایی روبرو است. زمانی که مدی تمام فکر و ذکرش مرگ اسرار آمیز کلیو میشود، ناگهان جان تمام اشخاص نزدیکش به خطر می‌افتد.

 

بازیگران دیگری مانند یلان نوئل، برت گلمن، بایرون باورز، نوا جوپ، جوزایا کراس، مایکی مدیسون، پرویت تیلور وینس و دیلن آرنولد در این سریال به ایفای نقش میپردازند.

 

در تریلر کلیو میگوید: یک بار دیدمت، مدی شورتز. قبل از اینکه این ماجراها شروع بشه، دیدمت. زنده بودم، من کلیو جانسون بودم. ولی در مرگم، تبدیل به بانوی داخل دریاچه شدم. رویاهای نویسندگیت زندگیت را خراب کرد. حالا میخواستی همون رویاها بازنویسی کنن. ولی چرا باید پای جسد بی جانم رو وسط میکشیدی؟

این سریال کاری از استدیوی Fifth Season است و توسط شرکت Crazyrose و Bad Wolf America تهیه شده است. سریال “Lady in the Lake” توسط آلما هار اِل ساخته و کارگردانی شده است. تهیه کنندگان اجرایی شامل آلما هار اِل، کریستوفر لگت، ناتالی پورتمن، سوفری ماس، لیپمن، نیتن راس، لین اسکریج، ایمی کافمن، بوآز یاکین، جولی گاردنر برای شرکت Bad Wolf America و مرحوم ژان مارک والی برای شرکت Crazyrose هستند.

 

سریال “Lady in the Lake” قرار است در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) با دو اپیزود پخشش را از سرویس استریم Apple TV+ آغاز کند.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Sokotsard
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    ژانر سریال چیه دوستان کسی میدونه؟