16
8348
3
9 ماه پیش
ستارگان سریال بازی تاج و تخت، مجددا بچه‌دار شدن! کیت هرینگتون و رز لزلی، ستارگان سریال محبوب بازی تاج...

ستارگان سریال بازی تاج و تخت، مجددا بچه‌دار شدن!

کیت هرینگتون و رز لزلی، ستارگان سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که اعلام کرده بودن در انتظار تولد دومین فرزندشان هستن، بالاخره تولد دخترشان را جشن گرفتن. این دو بازیگر که هر دوی آنها، ۳۶ سال سن دارن، اولین بار در سال ۲۰۲۰ صاحب فرزند شدند. در ادامه برای خواندن کامل این خبر با دیجی‌موویز همره باشید.

 

این دو بازیگر که سال ۲۰۱۲ و در حین فیلم‌برداری سریال بازی تاج و تخت عاشق یک دیگر شدن و رابطه‌شان آغاز شد، در سال ۲۰۱۸ و در کاخ اجدادی رز با یکدیگر ازدواج کردن و در نهایت در سال ۲۰۲۰ صاحب یک فرزند پسر شدند. اکنون که پسرشان سه سال دارد، کیت پس از شرکت در برنامه‌ی جیمی فلن در بهمن ماه، اعلام کرد در انتظار به دنیا آمدن فرزند دوم خود هستند و قرار است پسرشان اولین شوک زندگی‌اش را تجربه کند زیرا قرار است صاحب یک خواهر یا برادر شود. حالا توسط خبری که در خبرگزاری اسکای نیوز آمده است، فرزند دوم کیت هرینگتون و رز لزلی یک دختر است. کیت در مصاحبه‌اش در برنامه فلن گفته وقتی اولین فرزندتان به دنیا میاید انگار ۹ ماه تمام دارید روی ابرها قدم می‌زنید و یا میان مزرعه‌ی گل‌های بابونه می‌رقصید. اما با به نیا آمدن فرزند دوم، شرایط خیلی واقعی‌تر به نظر میاد و همه‌چیز خیلی سریع پیش می‌رود.

 

کیت هرینگتون در فیلم‌هایی همچون ، Pompeii 2014، Spooks: The Greater Good 2015 و سریالی همچون Gunpowderبازی کرده و با ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت به شدت به محبوبیت رسید. کیت در انیمیشن How to Train Your Dragon هم در نقش ارت صداپیشگی کرده است. از آثاری که رز لزلی در آن هنرنمایی کرده هم می‌توان به فیلم‌های همچون The Time Traveler’s Wife ، Vigil 2021 ، The Last Witch Hunter 2015 اشاره کرد. همچنین رز لزلی در سریال Downton Abbey هم ایفای نقش کرده است.

 

 

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    ایشا…ه چرخه رو همین طور ادامه بدین فایتینگ😂😂

  • aralia25
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    این دوتا لعنتی خیلی بهم میان:]

  • simin-82
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    ايشالله چرخش براشون بچرخه😁