14
6443
0
1 سال پیش
فیلم انولا هولمز ۲ (Enola Holmes 2 2022) در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد. در...

فیلم انولا هولمز ۲ (Enola Holmes 2 2022) در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد. در همین حال این شبکه تریلر جدیدی از این فیلم که ادامه ای است بر فیلم انولا هولمز ۱ پخش کرده است. در این قسمت هم «میلی بابی براون» و «هنری کویل» نقش خواهر و برادر را بازی کرده اند.

 

در این قسمت انولا هولمز را می بینیم که بعد از این که دختر جوانی که در یک کارخانه کبریت سازی کار می کند به او اطلاع می دهد که خواهرش گم شده است به دنبال او می افتد و شهر را زیر و رو می کند. قسمت اول این فیلم یکی از موفقت های بزرگ شبکه نتفلیکس بوده است.

 

به نظر می رسد مشکلات بیشتری نسبت به قسمت اول این فیلم قرار است جلوی پای انولا قرار بگیرد؛ و در قسمتی از این تریلر جدید می بینیم که شرلوک به خواهر کوچکش انولا می گوید که احتمالاً پرونده هایی که هر کدام جداگانه درحال کار کردن بر روی آن ها هستند با هم مرتبط هستند.

 

به نظر می رسد که شبکه نتفلیکس قصد دارد به ساختن ادامۀ این فیلم ادامه بدهد و آن را تبدیل به یکی از مجموعه فیلم های اصلی اش بکند و میلی بابی براون هم به نظر تازه در این نقش جا افتاده و از بازی در این نقش لذت می برد، از این ایده استقبال می کند. پس احتمالاً در آینده باز هم قرار است انولا هولمز را در فیلم های بعدش اش ببینیم.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «میلی بابی براون» بازیگر فیلم (Godzilla vs. Kong 2021) در نقش «انولا اولمز»؛ «هنری کویل» بازیگر فیلم (Night Hunter 2018) در نقش «شرلوک هولمز»؛ «لوئیس پارتریج» بازیگر فیلم (Paddington 2 2017) در نقش «ویسکونت توکسبری» و «عدیل اختر» بازیگر فیلم (The Electrical Life of Louis Wain 2021) در نقش «بازرس لستراد».

 

قسمت اول این فیلم در ۲۸ روز ابتدایی قرار گرفتنش بر روی نتفلیکس بیش از ۷۰ میلیون بار دیده شد و احتمال این که این قسمت بتواند رکورد خودش را بشکند بسیار زیاد است. این قسمت از فیلم هم همانند قسمت اول توسط «هری بردبیر» کارگردانی شده است.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید