42
6795
5
1 سال پیش
اولین تصویر Joker 2 منتشر شد: جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) قرار است ادامه ای باشد بر...

اولین تصویر Joker 2 منتشر شد: جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) قرار است ادامه ای باشد بر فیلم جوکر (Joker 2019)؛ این فیلم امروز فیلمبرداری خودش را آغاز کرده است. «تاد فیلیپس» کارگردان این فیلم در صفحه رسمی اینستاگرامـش تصویری از «واکین فینیکس» بازیگر نقش جوکر را منتشر کرده که می توان آن را اولین تصویری به حساب آورد که از این فیلم منتشر شده است. او همچنین در کپشن این پست نوشته است “روز اول. پسرمون. هشتگ جوکر”. می توانید این تصویر را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

تا این لجظه هیچ خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است و فقط می دانیم که اتفاقات این فیلم در «تیمارستان آرکهام» رخ خواهند داد. چیز جالب درگیری که درمورد این قسمت از جوکر وجود دارد این است که قسمت قرار است موزیکال باشد، می دانید که قسمت قبل فیلم فصایی نسبتاً واقعی داشت و این تغییر بزرگ در سبک فیلم می توانید واقعاً جالب باشد.

 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد می توان اشاره کرد به «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین»؛ «زاسی بیتس»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لافلند». از آنجایی که این فیلم یک فیلم موزیکال می باشد انتخاب لیدی گاگا برای این فیلم انتخاب واقعاً جذابی به نظر می رسید.

 

همانطور که احتمالاً می دانید قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۹ در سینما ها به نمایش در آمد و توانست به موفقیت بزرگی برسد، این فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت و توانست اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین فینیکس به ارمغان بیاورد.

 

جوکر: جنون مشترک قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ در سینما ها به نمایش در بیاید.

 

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Alimusavix
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    مگه بازیگره این فیلم تو واقعیت فوت نشده ؟😐

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم خراب کاری نکن 😐

  • alexrad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شخصا احساس میکنم موزیکال شدن این فیلم یا در کل فیلمهای از این قبیل باعث از دست دادن عده زیادی از تماشاگران و علاقمندان به این نوع موویهای فرنچایز میشه و بسیار تعجب برانگیزه!

  • amirmahdypeyrovi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    عالی