8
3032
1
1 سال پیش
جیمی کیمل مراسم اسکار ۲۰۲۳ را میزبانی می‌کند: «جیمی کیمل» برای میزبانی ۹۵مین دورۀ برگزاری مراسم اسکار در سال...

جیمی کیمل مراسم اسکار ۲۰۲۳ را میزبانی می‌کند: «جیمی کیمل» برای میزبانی ۹۵مین دورۀ برگزاری مراسم اسکار در سال ۲۰۲۳ بازگشته است؛ این سومین باری است که جیمی کیمل میزبانی این مراسم را به عهده دارد؛ او آخرین بار پنج سال پیش این مراسم را میزبانی کرده بود. این خبر اخیراً توسط «گلن وایس» و «ریکی کرشنر» اعلام شده است، آن ها تولید کنندگان اجرایی و تهیه کنندگان اصلی این دورۀ مراسم اسکار می باشند.

 

جیمی کیمل پیش از این در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مراسم اسکار را میزبانی کرده بود که در این دو سال فیلم های لا لا لند (La La Land 2016) و مهتاب (Moonlight 2016) موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سال شدند. اکنون جیمی کیمل به لیست افرادی که تا به حال ۳ بار مراسم اسکار را میزبانی کرده اند اضافه می شود که بجز او «جری لوئیس»، «استیو مارتین»، «کنراد نیگل» و «دیوید نیون» در این لیست هستند.

 

جیمی درمورد انتخاب شدنـش به عنوان میزبان گفته است: “دعوت شدن برای میزبانی اسکار یا یه افتخاره یا یه دام، بهرحال ممنون هستم که آکادمی بعد از این که تمام کسایی که کارشون خوبه دست رد به سینه‌شون زدن از من درخواست کردن.”

 

جا دارد بگوییم که جیمی کیمل قراردادش برای میزبانی برنامۀ «جیمی کیمل لایو!» را هم برای حداقل سه سال دیگر تمدید کرده است، قرار داد او قرار بود سال آینده به پایان برسد.

 

وایس و کرشنر در بیانیه‌ای اعلام کردند: “ما به شدت خوشحال هستیم که جیمی قراره هتریکـش رو روی این استیج جهانی به ثبت برسونه، مطمئنـیم که اون به شدت بامزه خواهد بود و همچنین آماده برای همه چی.”

 

«بیل کرامر» مدیر عامل و «جانت یانگ» رئیس آکادمی در بیانیه ای اعلام کردند: “جیمی میزبان فوق العاده ای هست و به ما کمک می کنه از بازیگران و فیلم های فوق العاده ای که توی ۹۵مین مراسم اسکار حضور دارن قدردانی کنیم، عشق اون به فیلم ها، تخصصـش توی برنامۀ زنده تلوزیونی و تواناییش برای برقراری ارتباط با بینندگان جهانی، تجربۀ فراموش نشدنی‌ای رو برای بنندگان ما از سرتاسر جهان به ارمغان میاره.”

 

همچنین «کریگ ارویچ» رئیس «ای‌بی‌سی اینترتیمنت» اعلام کرده بخاظر این انتخاب خوشحال است.

 

۹۵مین مراسم اسکار در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ از ای‌بی‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • abolfazltrt
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امید وارم شما بقیه قسمت های اسکار رو هم بزارید چون واقعا دیدنی هستن