16
5966
1
1 سال پیش
جکی چان: قسمت چهارم مجموعه Rush Hour ساخته می‌شود: «جکی چان» یک شخصیت جهانی است که نیازی به معرفی...

جکی چان: قسمت چهارم مجموعه Rush Hour ساخته می‌شود: «جکی چان» یک شخصیت جهانی است که نیازی به معرفی ندارد، یکی از محبوب ترین مجموعه های این بازیگر، فیلمساز، و رزمی کار و بدل کار اهل هنگ کنگ مجموعه ی «ساعت شلوغی» می باشد که بسیاری از ما با فیلم هایش خاطره داریم؛ و حالا یکی از جذاب ترین خبر های سال اعلام شده است. جکی چان در جشنواره فیلم دریای سرخ رسماً اعلام کرده است که قسمت چهارم ساعت شلوغی ساخته می شود.

 

این بازیگر در ادامه صحبت هایش گفته است که قرار است به زودی با کارگردان این فیلم ملاقاتی داشته باشند تا درمورد مسائلی از جمله فیلمنامه با هم گفتگو کنند. جکی چان اطلاعات زیادی درمورد این فیلم را فاش نکرده است اما پیش بینی می شود که کارگردانی این قسمت به عهده «برت رتنر» که سه قسمت قبلی این مجموعه را کارگردانی کرده است، نباشد.

 

اما دلیل این پیش بینی چیست؟ در سال ۲۰۱۷ بود که این کارگردان توسط هنرمندانی همچون «الیویا مان» و «الیوت پیج» به آزار و سوء رفتار جنسی متهم شد و بعد از آن کمپانی «برادران وارنر» تصمیم گرفت که برت رتنر را از پروژه هایش کنار بگذارد و از آن زمان تا به امروز این کارگردان هیچ فعالیتی نداشته است.

 

همانطور که احتمالاً می دانید این مجموعه داستان دو افسر پلیس به نام های «کارتر» و «لی» را روایت می کند که با هم سعی می کنند تا پرده از راز پرونده های بزرگ بردارند. اولین قسمت این مجموعه ساعت شلوعی (Rush Hour 1998) نام دارد که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و به شدت در بین مردم محبوب شد و دو قسمت بعدی این مجموعه در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ با نام های ساعت شلوغی ۲ (Rush Hour 2 2001) و ساعت شلوغی ۳ (Rush Hour 3 2007) ساخته شدند.

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ ۱۸ آذر سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به،خیلی هم عالی 😻😻😻