13
3298
0
1 سال پیش
فروش ۱۰۰ میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه فیلم‌های Creed در اولین آخر هفته اکرانـش: همانطور که می دانید فیلم...

فروش ۱۰۰ میلیون دلاری قسمت سوم مجموعه فیلم‌های Creed در اولین آخر هفته اکرانـش: همانطور که می دانید فیلم کرید ۳ (Creed III) که سومین قسمت از مجموعه فیلم های کرید و نهمین قسمت از مجموعه فیلم های راکی می باشد، بلاخره اکران شده و موفق شده است فروش به شدت خوبی را در اولین آخر هفته اکرانـش تجربه کند. این فیلم در اولین آخر هفته اکرانـش در باکس آفیس جهانی موفق شده است فروشی ۱۰۰ میلیون دلاری داشته باشد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این قسمت، بعد از تسلط بر دنیای بوکس، آدونیس در حال پیشرفت در زندگی کاری و خانوادگی اش می باشد. وقتی سر و کلۀ یک دوست دوران کودکی و یک اعجوبه بوکس پیدا می شود رویارویی این دو دوست چیزی فراتر از یک مبارزه به حساب می آید

 

این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند «مایکل بی جردن» می باشد که شخص خودش بازیگر نقش اول این فیلم نیز می باشد، این فیلم اولین فیلم از مجموعه فیلم های راکی است که «سیلوستر استالونه» هیچ نقشی در ساخت آن نداشته است و شاید فکر می کردیم به همین دلیل فیلم نتواند فروش موفقی داشته باشد، اما به نظر می رسد که پیش بینی ها اشتباه بوده اند.

 

همانطور که می دانید پیش از این دو قسمت دیگر از این مجموعه فیلم با نام های (Creed 2015) و (Creed II 2018) ساخته شده اند و در بین این مجموعه فیلم ها این قسمت جدید توانسته است رکورد فروش جهانی دو قسمت پیشین را بشکند.

 

این فیلم گران ترین قسمت از این مجموعه فیلم نیز بوده است و بودجه ساختی ۷۵ میلیون دلاری داشته است که به راحتی در هفته اول توانسته است بودجه ساخت را به سازندگان بازگرداند و سودی ۲۵ میلیون دلاری نیز برای آن ها داشته باشد.

 

باید صبر کنیم و ببینیم که ایا موفقیت این فیلم در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید