13
3886
2
1 سال پیش
تریلر قسمت ویژۀ ولنتاین سریال Harley Quinn منتشر شد: شاید اطلاع نداشتید که شبکه «اچ‌بی‌او مکس» قرار است قسمت...

تریلر قسمت ویژۀ ولنتاین سریال Harley Quinn منتشر شد: شاید اطلاع نداشتید که شبکه «اچ‌بی‌او مکس» قرار است قسمت ویژه ولنتاین سریال انیمیشنی مخصوص بزرگسالان هارلی کویین (Harley Quinn) را منتشر کند. اخیراً این شبکه تریلری از این قسمت که «هارلی کویین: یک روز ولنتاین پر از مشکل» نام دارد را منتشر کرده است. می توانید این تریلر را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در خلاصه داستانی که از این قسمت ویژه منتشر شده آمده است: «هارلی» و «آیوی» اولین ولنتاینشان را با هم جشن می‌ گیرند درحالی که بقیه خدمه رگتگ درحال گذراندن دلنشین ترین و عاشقانه ترین روز سال هستند. این تریلر جدید به ما نمایی از هرج و مرج هایی که این شخصیت ها قرار است در این روز با آن ها مواجه شوند می دهد.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که سریال هارلی کویین فصل سومـش را به پایان رسانده است و اچ بی او مکس درحال ساخت فصل چهار این سریال می باشد.

 

صداپیشگان این قسمت ویژه عبارتند از: «کالی کوکو»، «لیک بل»، «الن تودیک»، «مت اوبرگ»، «جیمز وولک»، «ناتالی مورالس»، «کریس دیامانتوپولوس»، «جیمز آدومین»، «جیم راش»، «ونسا مارشال»، «جانت وارنی»، «ریچل درچ»، «لیلا برچ»، «تایلر جیمز ویلیامز»، «جاش هلمن»، «کیسی ویلسون»، «ماکیل آیرونساید» و دیگران.

 

این قسمت قرار است در تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • HOSIEN
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این باید ی جا دیگ پخش شه 😂😂

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه شود! 🙂