11
4260
0
1 سال پیش
پوستر‌های شخصیت‌های فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery منتشر شدند: بی شک یکی از فیلم هایی که این...

پوستر‌های شخصیت‌های فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery منتشر شدند: بی شک یکی از فیلم هایی که این روز ها به شدت انتظارش را می کشیم فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery) با بازی «دنیل کریگ» و به کارگردانی «ریان جانسن» می باشد که قرار است در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۱ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار بگیرد؛ این شبکه امروز برای بیشتر مشتاق کردن مخاطبین، پوستر های شخصیت های این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن ها را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

ستاره هایی که در این پوستر آن ها را می بینیم عبارتند از «دنیل کریگ»، «ادوارد نورتون»، «جنل مونی»، «کاترین هان»، «لسلی اودم جونیور»، «دیو باتیستا»، «مدلین کلاین»، «جسیکا هنویک» و «کیت هادسن»؛ همچنین در یکی از این پوستر ها تصویر «مونا لیزا» هم وجود دارد! در هر کدام از این پوستر ها یکی از حرف های اسم فیلم (Glass Onion) نیز به صورت شیشه ای وجود دارد.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مایلز برون» میلیاردر حوزه تکنولوژی دوستان نزدیکش را برای تعطیلات به جزیرۀ شخصی اش در یونان دعوت می کند و وقتی یکی آن ها به قتل می رسد کاراگاه معروف «بنویت بلانک» برای حل پرونده وارد عمل می شود.

 

قسمت اول فیلم چاقوکشی (Knives Out 2019) که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد فروشی ۳۱۲ میلیون دلاری در سرتاسر جهان داشت و همین موفقیت عظیم باعث شد که نتفلیکس قسمت دوم این فیلم را بسازد. همچنین رایان جانسن کارگردان این فیلم اعلام کرده است که قصد دارد ساخت این مجموعه فیلم را ادامه بدهد.

 

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن ها کلیک کنید:

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید