10
9609
0
1 سال پیش
اولین تریلر سریال Gen V منتشر شد: کمپانی «آمازون» اخیراً در رویداد «کامیک کان اکسپرینس» که در برزیل برگزار...

اولین تریلر سریال Gen V منتشر شد: کمپانی «آمازون» اخیراً در رویداد «کامیک کان اکسپرینس» که در برزیل برگزار شده است تریلر جدید و کوتاهی از سریال (Gen V) را به نمایش گذاشته است، این سریال اسپین آفی است بر سریال پسران (The Boys). در این تریلر فاش می شود که «کلنسی براون»، «الکساندر کالورت» و «جیسون ریتر» در این سریال ایفای نقش می کنند. می توانید تریلر منتشر شده از این سریال را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این تریلر همچنین فاش می شود که بازیگران سریال اصلی یعنی «جسی تی آشر» در نقش «ای-ترین»، «کلبی مینیفی» در نقش «اشلی بارت» و «پی جی برن» در نقش «آدام بورک» به عنوان بازیگران مهمان در این سریال حضور دارند.

 

این سریال داستان چند جوان را روایت می کند که در یک دانشگاه درحال تحصیل هستند. طبق تریلر منتشر شده می توان گفت که این سریال قرار است پر باشد از خون و خونریزی که خب چیز عجیبی به نظر نمی آید و همگی ما انتظارش را داشته ایم.

 

از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به: «جاز سینکلر»، «چنس پردومو»، «لیز برادوی»، «شلی کان»، «مدی فیلیپس» و «پاتریک شوارتزنگر». «میشل فیزاکس» و «تارا باترز» نیز تهیه کنندگان اصلی این سریال هستند.

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ ۱۳ آذر سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ تاریخ دقیقی برای پخش این سریال مشخص نشده است و فقط می دانیم که قرار است در سال ۲۰۲۳ این سریال را ببینیم.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید