23
11736
7
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم Fast X منتشر شد: بی شک در جریان هستید که قسمت دهـم از مجموعه فیلم های...

تیزر جدید فیلم Fast X منتشر شد: بی شک در جریان هستید که قسمت دهـم از مجموعه فیلم های سریع و خشن با نام فست ایکس (Fast X 2023) ساخته شده است و به زودی قرار است اکران خودش در سینما ها را آغاز کند، اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

جا دارد اشاره کنیم که دو روز پیش از انتشار این تیزر، تریلر رسمی فیلم منتشر شد که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی مشاهده کنید. در این تیزر بسیاری از صحنه هایی که در تریلر رسمی دیده بودیم را می بینیم و مقداری صحنه جدید.

 

یک نکته دیگر که این فیلم را جذاب می کند این است که تمامی بازیگرانی که در مجموعه فیلم های سریع و خشن ایفای نقش کرده اند، در این قسمت حضور خواهند داشت.

 

از مجموعه بازیگرایی که در این قسمت ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «وین دیزل»؛ «میشل رودریگز»؛ «تایرس گیبسون»؛ «کریس بریجز»؛ «جوردانا بروستر»؛ «ناتالی امانوئل»؛ «سونگ کانگ»؛ «مایکل روکر»؛ «شارلیز ترون»؛ «کاردی بی» و «دانیلا ملچیور».

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hadi.gh2
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یه پایان خوب به مردم دنیا بدهکارن…..سری قبلی که تخیلی بود این سری هم به نظر میاد دیگه داره از واقعیت دور میشه.امیدوارم یه قسمت پایانی خوب برای یه مجموعه خفن خاطره انگیز رو شاهد باشیم…..

  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یه نسخه لول اپ شده از فیلم هندی

  • mohamad_dvi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم با این بازیگرای خوبی ک داره خراب نکنه

  • Aref
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جالبه، بی صبرانه منتظریم …

  • saeedgod
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خدایا بسهههههههههههه……………….تا کی آخه…….

  • mr.farshad1
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از اولين تريلرش حداقل ميشه حدس زد كه از قسمت نا اميدكننده نهم خيلي بهتره اما هممون ميدونيم كه بازم اون فيلمي كه طرفدارا از اين فرانچايز ميخوان نيستش اون فيلمي كه ماشين باشه و سرعت و مسابقه بدن جنگ جهاني اما باز با حضور تيم جديد بازيگري بيايم اميدوار باشيم كه اين قسمت روزاي خوب سريع و خشن و برگردونه

  • johnwick1981
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از زمانی که پاول واکر فوت شد سریع و خشن هم به قهقرا رفت. یعنی حتی تریلرش هم شکنجس انقدر بالیوودیه