13
7216
1
1 سال پیش
افول امپراطوری‌ها، تریلر فصل دوم سریال Foundation منتشر شد: حساب کشی‌ای در فصل دوم سریال حماسی علمی تخیلی بنیاد...

افول امپراطوری‌ها، تریلر فصل دوم سریال Foundation منتشر شد: حساب کشی‌ای در فصل دوم سریال حماسی علمی تخیلی بنیاد (Foundation) اپل‌تی‌وی‌پلاس در راه است. بر اساس اثری از آیزاک آسیموف، این سریال داستان شوروش کاردینال بنیاد، هاری سلدون (جرد هریس) روان‌تاریخ‌دان، علیه امپراتوری کهکشانی را روایت می کند. چرا که آن‌ها به دنبال راهی برای وقوع سریع‌تر عصر تاریکی و نجات بشریت هستند. با‌این‌حال، تریلری جدید به دومین بحران سلدونی که گروه ما با آن روبه‌رو هستند، اشاره می‌کند، زیرا یک قیام از درون امپراتوری در حال وقوع است. همچنین از این تریلر نیز متوجه می‌شویم که فصل جدید از ۱۴ جولای در اپل‌تی‌وی‌پلاس پخش خواهد شد. می‌توانید تریلر این سریال را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در حالی که فصل یک اقتباسی تحسین شده از دوران تأسیس بنیاد و غوغایی که در پی آن به وجود آمد که موجب شد چندین جناح به دنبال در دست گرفتن سرنوشت بشریت باشند؛ در فصل دوم شاهد آغاز بحرانی با منشا دینی در درون صفوف شورشیان خواهیم بود. سی‌لئون‌ها به از هم گسستگی خود ادامه می‌دهند، در حالی که ملکه انتقام جو (الاری اسمیت) نقشه‌ای در ذهن دارد تا همه چیز را از درون فرو بریزد. هاری، گال و سالور متوجه می‌شوند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست، زیرا با یک کلونی از افراد ذهنی با توانایی‌های روان‌شناختی مواجه می‌شوند که می‌توانند به راحتی توانایی روان‌تاریخ‌دانان را کاملاً بی‌تأثیر جلوه دهند. نفوذ هاری در نهایت باعث ظهور کلیسای سلدون در سراسر این منطقه شده و جرقه درگیری فاجعه بار با امپراتوری را می‌زند. و در حالی که ابرهای طوفانی در افق جمع می‌شوند، تریلر با عبارت «‫همه امپراتوری‌ها مقدر به افول هستند» به پایان می‌رسد.

 

فصل دوم بنیاد بیش از یک قرن پس از پایان داستان فصل اول اتفاق می‌افتد، اما این تنها تکه‌ای از پازل در برنامه‌های دیوید اس. گویر، سازنده سریال برای به تصویر کشیدن این حماسه کبیر که در بطن هزاران سال رخ می‌دهد، می‌باشد. او اخیراً به دلیل توانایی‌اش در اقتباس از آثار غیرقابل اقتباس، به شهرت خوبی دست پیدا کرده است، از جدید‌ترین پروژه‌های او کار بر روی اقتباس تحسین شده نتفلیکس، مرد شنی (The Sandman)، اثر نیل گیمن، اشاره کرد.

 

تاکنون، اقتباس او از داستان آسیموف نیز به اندازه‌ای چشمگیر بوده است که اپل بی‌درنگ آن را برای فصل دوم تمدید کرده است، اما باید دید که او چگونه در ادامه فصل، تماشاگران را شگفت‌زده خواهد کرد. هرچند وی این بار گروهی بزرگ‌تر از بازیگران جدید را در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ایزابلا لاگلند، کولویندرگیر، هولت مک کالانی، ریچل هاوس، نیمرات کائور، بن دانیلز و دیمیتری لئونیداس، اشاره کرد. لو لوبل و لیا هاروی، ستاره‌های در حال ظهور این سریال نیز در نقش گال دورنیک و سالور هاردین در کنار لورا بیرن، کاسیان بیلتون و ترنس مان به فصل دوم این سریال بازخواهند گشت.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • AmiR
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من دوره نوجونی چندتا رمان آسیموف خوندم واقعا پیچیده‌اس اینکه بتونی همچین داستان پیچیده‌ای تبدیل به سریال کنی خودش هنره و اینکه این سریال واقعا جذاب بود برام و بشدت منتظر فصل دوم هستم ممنونم