34
10630
0
1 سال پیش
تصویر جدید انیمیشن Elemental منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید یکی از مورد انتظار ترین انیمیشن های سال...

تصویر جدید انیمیشن Elemental منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید یکی از مورد انتظار ترین انیمیشن های سال آیندۀ میلادی انیمیشن المنتال (Elemental 2023) می باشد؛ اخیراً تصویر جدیدی از یکی از صحنه های این انیمیشن محصول پیکسار منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

اخیراً مجله آمریکایی «انترتینمنت ویکلی» مقاله ای منتشر کرده و در این مقاله درمورد ۲۳ فیلم مورد انتظار که در سال آینده منتشر خواهند شد صحبت کرده است که انیمیشن المنتال نیز یکی از آن ها بوده است؛ این تصویر توسط این مجله منتشر شده است.

 

این انیمیشن داستان «امبر» را روایت می کند، یکی زن آتشی سرسخت و باهوش که با یک پسر کودن، بانمک و هرچه پیش آید خوش آید به نام «وید» دوست است، وید تمام تصورات امبر از دنیایی که در آن زندگی می کنند را تغییر می دهد.

 

در این تصویر دو شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی وید و امبر را در خیابانی می بینیم که رو به روی هم ایستاده است؛ در این تصویر می شود حس کرد که این دو شوکه و یا احساساتی شده اند.

 

خبر ساخت این انیمیشن اولین بار در رویداد «دی۲۳» اعلام شد؛ مدتی بعد از این رویداد تیزر به شدت جذابی نیز از این انیمیشن منتشر شد که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این انیمیشن در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ در سینما ها اکران خودش را آغاز خواهد کرد اما همچنان مشخص نیست در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار بگیرد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید