9
3294
0
1 ماه پیش
شبکه‌ی Apple TV+ اولین تریلر از مینی سریال “Disclaimer” با بازی کیت بلانشت و ساشا بارون کوهن را منتشر...

شبکه‌ی Apple TV+ اولین تریلر از مینی سریال “Disclaimer” با بازی کیت بلانشت و ساشا بارون کوهن را منتشر کرد.

 

این مینی سریال بر اساس رمانی به همین نام به نوشته‌ی رنی نایت ساخته شده است. کیت بلانشت نقش کاترین ریونسکرافت را بازی میکند که یک خبرنگار معروف است. او یک رمان را از یک منبع مرموز دریافت میکند و در آن تهدید میشود که گذشته‌ی تاریکش افشا شود. فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار یعنی آلفونسو کوارون نویسندگی و کارگردانی این مینی سریال را بر عهده دارد.

 

در این تیزر گروهی از تصاویر چشم گیر از سریال به نمایش در می‌آید. برای مثال کیت بلانشت سعی دارد تا با ماشین برخورد نکند و یک زوج در یک ساحل زیبا دست همدیگر را گرفته‌اند. به غیر از کیت بلانشت، بازیگران دیگری مانند کوین کلاین، ساشا بارون کوهن، کودی اسمیت مک فی، هویئون (بازیگر سریال “Squid Game”)، لسلی منویل، لوئیس پارتریج (بازیگر فیلم “Enola Holmes”) و لیلا جرج در این مینی سریال حضور دارند. آلفونسو کوارون آخرین باری که بر روی سریال کار کرده است، در سال 2014 و بر روی سریال درام و تخیلی “Believe” بوده که حالا پس از ده سال نویسندگی و کارگردانی یک سریال را بر عهده گرفته است.

 

این مینی سریال توسط اسپرانتو فیلموج و شرکت Anonymous Content تهیه شده است. آلفونسو کوارون، کیت بلانشت، گابریلا رودریگز، دیوید لوین، استیو گالین، امانوئل لوبزکی، برنو دلبونل، دونالد سابورین و کارلوس مورالس تهیه کنندگان اجرایی این مینی سریال هستند. رنی نایت که رمان سال 2015 این سریال را نوشته است نیز از تهیه کنندگان اجرایی مباشد.

 

مینی سریال “Disclaimer” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) از شبکه‌ی Apple TV+ با دو قسمت شروع به پخش کند. سپس هر جمعه با پخش یک قسمت تا 15 نوامبر (25 آبان) ادامه خواهد یافت.

در زیر میتوانید تریلر این مینی سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید