10
3156
0
2 سال پیش
«دیوید هاربر» بازیگر فیلم (Hellboy 2019) قرار است در فیلم جدید «پلی‌استیشن پروداکشنز» و «سونی پیکچرز» نقش آفرینی کند....

«دیوید هاربر» بازیگر فیلم (Hellboy 2019) قرار است در فیلم جدید «پلی‌استیشن پروداکشنز» و «سونی پیکچرز» نقش آفرینی کند. این فیلم اقتباسی است از بازی «گرن توریسمو» و کارگردانی فیلم به عهده «نیل بلومکمپ» کارگردان فیلم (Chappie 2015) می باشد. فیلمنامه این فیلم توسط «جیسون هال» و «زک بایلان» نوشته شده است.

 

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و داستان نوجوانی را روایت می کند که علاقه زیادی به بازی گرن توریسمو دارد و همین علاقه باعث می شود این پسر تبدیل به یک راننده مسابقه ای حرفه بشود.

 

گرن توریسمو برای در اولین بار در سال 1997 در ژاپن توسط «پولی‌فونی دیجیتال» رونمایی شد و «کازونوری یامائوچی» سازندۀ تحسین شدۀ این بازی با ساخت این بازی که به شدت در آن به جزئیات توجه شده بود و از نظر گرافیکی به شدت به دنیای واقعی نزدیک بود انقلابی در صنعت بازی های مسابقه ای پدید آورد. از زمان ساخت بازی در سال 1997 تا به امروز بیش از 80 میلیون نسخه از این بازی در دنیا به فروش رفته است.

 

دیوید هاربر که به تازگی در سریال (Stranger Things) شبکه نتفلیکس نقش شخصیت مهم «جیم هاپر» را بازی کرده در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. کازونوری یامائوچی سازندۀ این بازی نیز در این پروژه سمت تهیه کننده اجرایی را به عهده دارد. سونی پیکچرز این فیلم را در تاریخ 11 آگوست سال 2023 در سینماها اکران خواهد کرد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید