35
7509
8
1 سال پیش
کسنتانتین ۲ برای رده سنی R ساخته خواهد شد: چند وقت پیش بود که رسماً خبر ادامه پیدا کردن...

کسنتانتین ۲ برای رده سنی R ساخته خواهد شد: چند وقت پیش بود که رسماً خبر ادامه پیدا کردن فیلم معروف کنستانتین (Constantine 2005) منتشر شد. همچنین در این خبر اعلام شده بود که «کیانو ریوز» برای بازی در نقش «جان کنستانتین» به این فیلم باز خواهد گشت و همانند قسمت اول فیلم، فرانسیس لارنس کارگردانی آن را بر عهده دارد. فرانسیس لارنس اخیراً با وب‌گاه «ورپ» مصاحبه داشته است و در این مصاحبه اعلام کرده که کنستانتین ۲ با ذهنیتی متفاوت ساخته خواهد شد.

 

در فیلم اول محصول ۲۰۰۵ این فیلم با رتبه بندی آر منتشر شد؛ این رتبه به این معنی است که افراد زیر ۱۷ سال باید همراه با والدین این فیلم را مشاهده کنند و فیلم دارای صحنه هایی است که ممکن است برای فرزندان آن ها مناسب نباشد، اما در موقعی که کنستانتین درحال ساخت بوده است لارنس قصد نداشته است که فیلمی با رتبه بندی آر بسازد.

 

لارنس در این مورد توضیح داده است: “یکی از چیزایی که توی دلم مونده اینه که ما فیلم اول رو بر اساس قوانین کمپانی برادران وارنر ساختیم، قوانین که فیلم رو توی رتبه بندی پی‌جی-۱۳ قرار می داد و مسائلی مثل خشونت، خونریزی، طرز صحبت و مسائل جنسی توش بر اساس اون رتبه بندی رعایت شده بود. و بزرگترین پشمونی من این بود که فیلمی با رتبه پی‌جی-۱۳ ساختیم ولی رتبه آر گرفت؛ اگه قرار بود اون فیلم رتبه بندی آر بگیره خب منم با همون ذهنیت می ساختمش. همون خشونت و ترسناکی ای که توی فیلم های آر هست رو هم توش استفاده می کردم.”

 

رتبه بندی پی‌جی-۱۳ به این معنی است که اتفاقات فیلم ممکن است برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نباشد و خانواده‌ ها باید با آگاهی فیلم را به آن ها نشان بدهند.

 

این کارگردان ادامه داد: “ایده من اینـه که این فیلم رو واقعاً برای رتبه بندی آر بسازم، یعنی همون چیزی که کنستانتین واقعاً باید باشه؛ فکر می‌ کنم این همون چیزی هم هست که مردم می خوان؛ نه یه فیلم که برای پی‌جی-۱۳ ساخته شده و یهو آر گرفته.”

 

فیلمنامه این قسمت از کنستانتین را «آکیوا گلدزمن» خواهد نوشت.

 

نظرات کاربـران

8
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mahdi_hbk
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سریالش هم خیلی حق بود بود کاش که ادامه ی اونو هم بسازن 🥲

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اوووووف،چه شود

  • mahdi62tz
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    من تا ۱۰ سال پیش که فیلمهای ژانر ترسناک رو میدیم فکر کنم ۱۰ یا ۱۲ بار قسمت اول رو نگاه کردم و لذت بردم . و هنوز هم بعد از ۱۰ سال خیلی از سکانسهاشو کاملا یادمه خصوصا صحنه حضور در جهنم یا وقتی که لو میخواد کنستانتین رو ببره ولی خدا نمیزاره…. متاسفانه از یه زمانی به بعد مشکل اعصاب پیدا کردم و دیگه سراغ هیچ فیلم این ژانر نرفتم (نمی تونستم برم) . حالا موندم با این قسمت دوم باید چیکار کنم …..

    • Mahmoud asali
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      واقعا یه خبر خوب بود من که لحظه شماری میکنم واسه دیدنش فکر نکنم هیچ فیلمی مثل این جهنم رو نشون داده باشه واقعا که منم فقط کنستانتین وارباب حلق هارو چندین بار دیدم

  • abbas_lpd
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اووففیییی ببین چه شووددد بنده خدا فرانسیس لارنس 😂😂 ؛ ولی این دفعه دیگه قراره رده بندی درستی بسازه 😈😈

  • melmelmibasham
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من ۱۳۴۷۸۵۴۷۸ کنستانتین یکو دیدم آخ جون یه تنوعیم ایجاد میشه دومیش بیاد…😂🙂

  • donyayeservat
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این فیلم خداست!!!! صدبار دیگه هم قسمت اول رو ببینم سیر نمیشم و تکراری نمیشه برام

  • mehdi68
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اگه بعد از شنیدن خبر ساخت کنستانتین ۲ بدنت مورمور نشد اصلا اسم خودتو فیلم باز نذار.لعنتی همون حس پسر ۱۷٫۱۸ ساله بهم دست داد