10
3789
3
1 سال پیش
فروش موفق ۵۲ میلیون دلاری فیلم Cocaine Bear در دومین آخر هفته اکرانـش: فیلم کمدی و ترسناک خرس کوکائینی...

فروش موفق ۵۲ میلیون دلاری فیلم Cocaine Bear در دومین آخر هفته اکرانـش: فیلم کمدی و ترسناک خرس کوکائینی (Cocaine Bear 2023) به کارگردانی «الیزابت بنکس» دومین هفته اکرانـش در سینما ها را نیز پشت سر گذاشت و این فیلم در دومین آخر هفته اکرانـش موفق شد فروشی ۵۲ میلیون دلاری را تجربه کند. این فروش برای این فیلم که بودجه ساختی ۳۵ میلیون دلاری داشته است، فروشی موفق به حساب می آید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این فیلم تعدادی پلیس، جنایت کار، نوجوانان و توریست را می بینیم که در جنگلی در جورجیا هستند، یعنی جایی که یک خرس ۲۲۵ کیلیویی مقدار زیادی کوکائین را بلعیده است و ضربه هایش حتی از قبل از سهمگین تر شده اند.

 

این موفقیت در فروش تا حدودی قابل پیش بینی بود، زیرا پس از انتشار تریلر های این فیلم، افراد زیادی مشتاق تماشای آن در سینما ها شدند و این نکته که این فیلم از یک اتفاق واقعی الهام گرفته است، تماشای این فیلم را جذاب تر می کند.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرده به «کری راسل»، «اوشی جکسون جونیور»، «کریستین کانوری جنینگ»، «آلدن ارنرایک»، «جسی فرگوسن»، «ایسایا ویتلک جونیور»، «کریستوفر هیویو» و «مارگو مارتیندال».

 

می توانید تریلر رسمی این فیلم را از اینجا مشاهده کنید

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • parisovic
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    چرند

  • EKHRAJI
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این فیلم رو دیدم و بشخصه شخصه معتقدم ارزش دیدن داره

  • sepehrsD
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ایده این فیلم خیلی خفن و خنده داره (خرسی که کوکایین زده داره همه رو پاره میکنه ) به نظر من متفاوته . تا بیاد ببینیم چی میشه امیدوارم توقعات اکثریت رو برآورده کنه