12
8334
1
1 سال پیش
فیلم بعدی «کریستین بیل» به نام آمستردام (Amsterdam 2022) فیلمی است به کارگردانی «دیوید او راسل» که داستانش در...

فیلم بعدی «کریستین بیل» به نام آمستردام (Amsterdam 2022) فیلمی است به کارگردانی «دیوید او راسل» که داستانش در دهه ۱۹۳۰ میلادی اتفاق می افتد و داستان سه نفر را روایت می کند که برایشان پاپوش درست می کنند و آن ها متهم به قتل می شوند. کریستین بیل در این فیلم با «مارگو رابی» و «کریس راک» هم بازی بوده است و او اخیراً در گفتگویش در برنامۀ «ساتردی نایت لایو» گفته است که در طول ساخت این فیلم با کریس راک صحبت نکرده است اما این صحبت نکردن دلیل خوبی داشته است: کریس راک بیش از حد باعث به خنده افتادن کریستین بیل می شده است.

 

کریستین بیل در مصاحبه ای گفته است ملاقات با کریس راک هیجان انگیز بوده است و او برای بیل داستان هایی که با کارگردان فیلم یعنی دیوید او راسل داشته را تعریف می کرده است. اما در طول فیلمبرداری این فیلم کریستین بیل متوجه می شود معاشرت این دو دارد روی بازیگری او تاثیر منفی ای می گذارد. اون توضیح داده: “کریس راک بدجوری بامزه ست و یه جایی فهمیدم اینطوری نمی تونم بازی کنم چون همیشه داشتم به اون می خندیدم. واسه همین رفتم پیش راک و بهش گفتم ببین رفیق من عاشق صحبت کردن با تو هستم و ما دوست های مشترکی هم داریم اما من دیگه نمی تونم به این معاشرت ادامه بدم؛ چون دیوید من رو نیاورده تو این فیلم که قهقه های من رو تماشا کنه. اون می خواد من نقشم رو بازی کنم و با وجود تو یادم میره برم توی نقشم.”

 

او در این مصاحبه گفته است که مشکلی با راک ندارد و فقط به خاطر این که بتواند نقش خودش را بازی کند درخواست جدایی از راک را کرده است. او همچنین در ادامه گفته است که معمولاً در طول فیلمبرداری فیلم هایش خودش را منزوی می کند چون دوست بودن با بقیه بازیگران باعث می شود سر صحنه فیلمبرداری نتواند به کاری که درحال انجامش است باور داشته باشد.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۷ اکتبر در سینماها به نمایش در بیاید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Frank.W.Abagnale
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بنده خدا *و* هم بخوره دیگه فایده نداره ؟ معذرت خواهی کرد دیگه