10
5174
0
1 سال پیش
نقش «ریچارد ریک اوکانل» در فیلم های (The Mummy 1999) و (The Mummy Returns 2001) نه تنها یکی از...

نقش «ریچارد ریک اوکانل» در فیلم های (The Mummy 1999) و (The Mummy Returns 2001) نه تنها یکی از بهترین بازی های «برندن فریزر» می باشد، بلکه باید اعتراف کرد که یکی از درخشان ترین و به یاد ماندنی ترین نقش های تاریخ سینما نیز می باشد. بعد از سومین فیلم این مجموعه فیلم یعنی (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor 2008) دیگر برندن فریزر در این نقش دیده نشد و حالا او اعلام کرده است تمایل دارد به نقشی که او را تبدیل به یک بازیگر بزرگ کرد بازگردد.

 

این بازیگر در این مورد گفته است: “نمی‌ دونم چطوری میشه، اما اگه یکی با یک ایده خوب بیاد سراغم با روی باز قبول می کنم.”

 

این بازیگر این صحبت هایش را در طول مصاحبه ای با «ورایتی» که درمورد فیلم جدید او یعنی (The Whale 2022) بود انجام داد، فیلمی که امسال ممکن است اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان بیاورد.

 

«استیون سامرز» کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم های مومیایی قبلاً گفته بود که دلیل انتخاب برندن فریزر برای این نقش این بوده که او قابلیت های فراوانی داشته. این کارگردان گفته است: “ما هر کاری که بهش می گفتیم رو می تونست انجام بده و شوخ طبعی عالی ای هم داشت. نمیشه عاشق این مرد نشد، اون اصلاً مغرور نیست.”

 

این کارگردان در ادامه حرف هایش اشاره کرده است که بیشتر صحنه های فیلم توسط خود فریزر کار شده اند و  از بدلکار استفاده نشده است و حتی موقعی که از ناحیه زانو آسیب دیده است باز هم با قدرت به کار خودش ادامه داده و فیلم را به پایان رسانده است.

 

در سال ۲۰۱۷ «یونیورسال» باز هم به سراغ این داستان رفت و (The Mummy 2017) را ساخت و در آن فیلم «تام کروز» نقش اصلی فیلم را بازی کرد و فریزر نظر خودش را هم درمورد این فیلم گفته است. او گفته “توی اون مومیایی که ما ساختیم یه چیزی وجود داشت که توی این فیلم ندیدم، منظورم خنده ست. فیلم اونا زیادی ترسناک بود. فیلم مومیایی باید بیشتر هیجان انگیز باشه، نه ترسناک.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید