9
5504
0
1 ماه پیش
فیلم مستقل “Longlegs” که در بین طرفداران فیلم‌های ترسناک نقدها و تعریف‌های خوب زیادی داشت حالا در باکس آفیس...

فیلم مستقل “Longlegs” که در بین طرفداران فیلم‌های ترسناک نقدها و تعریف‌های خوب زیادی داشت حالا در باکس آفیس هم قدرتمند ظاهر شد.

 

البته که انیمیشن‌ها به لطف انیمیشن‌های “Despicable Me 4” و “Inside Out 2” همچنان قهرمانان باکس آفیس تابستان هستند ولی فیلم “Longlegs” پس از یک دهه بزرگترین افتتاحیه‌ی فیلم‌ها ترسناک مستقل را به نام خود کرد و فروش 22.6 میلیون دلاری در هفته‌ی اول فروش به ثبت رساند.

 

انیمیشن “Despicable Me 4” از استدیوهای ایلومینیشن و یونیورسال در هفته‌ی دوم اکران در باکس آفیس داخلی در رده‌ی اول باقی ماند و فروش 44.7 میلیون دلاری را از 4449 سالن سسنما به ثبت رساند و روز یکشنبه از مرز فروش 200 میلیون دلار عبور کرد. فروش این انیمیشن در باکس آفیس آمریکای شمالی به عدد 211.1 میلیون دلار رسید. گرو و مینیون‌هایش در بازار بین المللی هم قوی بودند و فروشی 226.7 میلیون دلاری داشتند که مجموع فروش این انیمیشن به رقم 437.8 میلیون دلار رسید.

 

دنیای انیمیشنی منِ نفرت انگیز و مینیون‌ها به یک رکورد خارق‌العاده نیز دست یافتند و فروش کل فیلم‌های این مجموعه به فروش 5 میلیارد دلاری رسید. رقمی که هیچ مجموعه‌ی انیمیشنی هنوز به آن نرسیده بود. همچنین اوایل هفته نیز استدیوی ایلومینیشن اعلام کرد که انیمیشن “Minions 3” نیز در درست ساخت است.

 

بزرگترین غافلگیری این هفته فیلم “Longlegs” به نویسندگی و کارگردانی آزگود پرکینز بود که عملکردی فراتر از حد انتظار داشت. یک فیلم ترسناک و با مظمون قاتل سریال و با هنرنمایی میکا مونرو و نیکلاس کیج. این فیلم هیجانی در 2510 سالن سینما اکران شد و بزرگترین افتتاحیه‌ی تاریخ شرکت سینمایی Neon را نیز به ثبت رساند. این شرکت سینمایی قبلا با فیلم‌هایش جایزه‌ی اسکار نیز برنده شده است.

 

انیمیشن “Inside Out 2” در هفته‌ی پنجم اکران به فروش 20.8 میلیونی دست پیدا کرد و در مجموع فروش داخلی به 572.6 میلیون رسید. در باکس آفیس بین‌المللی نیز با فروش 50.2 میلیون به مجموع 777.5 میلیون دلار دست یافت. این انیمیشن هنوز در ژاپن اکران نشده است و با اکران در این کشور نیز رقم بزرگی به فروش این فیلم اضافه خواهد شد.

 

فیلم “A Quiet Place: Day One” با فروش 11.8 میلیون در رده‌ی چهارم قرار گرفت و فیلم “Fly Me to the Moon” با بازی اسکارلت جوهانسون و چنینگ تیتوم با فروش نه چندان خوب 10 میلیونی از 3356 سالن سینما در رده‌ی پنجم قرار گرفت. این فیلم در بین جوان‌ها با استقبال مواجه نشد و بیش از نصف خریداران بلیط این فیلم بالای 45 سال و 32 درصدشان بالای 55 سال سن داشتند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید