15
7730
4
11 ماه پیش
باکس‌آفیس هفته آخر می: صعود برادرن ماریو به صدر و خیزش پری‌دریایی به سوی آن: در حالی که فیلم‌های...

باکس‌آفیس هفته آخر می: صعود برادرن ماریو به صدر و خیزش پری‌دریایی به سوی آن: در حالی که فیلم‌های عالی زیادی مانند (Guardians of the Galaxy Vol. 3) و (Fast X)، اخیراً منتشر شده‌اند، خانواده‌های فیلم‌باز همچنان برای دیدن فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros)، انیمیشن استودیو‌های یونیورسال و ایلومینیشن در ژانر ماجراجویی که بر اساس سری بازی‌های کلاسیک نینتندو به همین نام، ساخته شده است، صف می‌کشند و گویا این انیمیشن قرار نیست از کسب درآمد برای تولیدکنندگان خود دست بکشد. درست است که این فیلم اکنون در هشتمین آخر هفته اکران خود می‌باشد و در حال حاضر بر روی تمامی پلتفرم‌های وی‌او‌دی‌های اصلی در دسترس می‌باشد، اما با این حالسوپر ماریو در این آخر هفته ۶٫۲۷ میلیون دلار به فروش رسانده است. که برای اکران در ۳۱۴۸ سالن، چندان بد نیست. که البته این به این معنی نیز است که ماریو در باکس آفیس داخلی از ۵۶۰ میلیون دلار عبور کرده و صدر جدول باکس‌آفیس را در هفته آخر می بدست آورده است. با دیجی موویز همراه باشید.

 

به نظر می‌رسد که سوپر ماریو در جریان اکران خود در سینماها هر روز در حال شکستن یک رکورد جدید در باکس‌آفیس است. این اقتباس از بازی ویدیویی علاوه بر پیوستن سریع به باشگاه میلیارد دلاری، (که در حال حاضر نزدیک به ۱٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است) سومین فیلم انیمیشن پردرآمد تمام دوران نیز محسوب می‌شود. و اخیراً توانسته است که انیمیش شگفت‌انگیزان ۲ (Incredibles 2) را پشت سر گذارد که کار آسانی نبود. این فیلم همچنین به پردرآمدترین فیلم استودیو ایلومینیشن نیز تبدیل شده است. که با توجه به اینکه این استودیو همان استودیویی است که فرنچایز فوق‌العاده موفق مینیون‌ها را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده است، دستاورد بسیار چشمگیری است.

 

همچنین این آخر هفته، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های دنیای سینمایی مارول در ماموریت دیگری با عنوان «نگهبانان کهکشان قسمت سوم» یک نقطه عطف مهم دیگر در باکس آفیس جهانی را پشت سر گذاشت. طبق گزارش The Numbers، قسمت آخر این فرنچایز از مرز ۷۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است. که پس از گذشت تقریباً یک ماه از روز اکران آن در سینماها، به آنچه که اولین فیلم این مجموعه از فروش بلیت خود در سال ۲۰۱۴ به دست آورده بود، نزدیک‌تر می‌شود. و بدین‌ترتیب موفق می‌شود در آخرین هفته ماه می بعد از برادران ماریو رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

 

اما پایین‌تر از نگهبانان کهکشان، دهمین فیلم مجموعه سریع و خشن با عنوان «سریع و خشن ده» قرار دارد. این فیلم که شروع طوفانی‌ای داشت،‌ اکنون به نظر می‌رسد که تب و تاب و خود را از دست داده است و با فروش داخلی ۱۱۳ میلیون دلاری و فروش بین‌المللی تقریباً ۴۰۰ میلیون دلاری به رتبه سوم رضایت داده است. هرچند امیدهای آن برای رسیدن به رتبه اول در هفته‌های آتی چندان زیاد نیست. دلیلش هم ظهور رقیبی قدر قدرت می‌باشد. فیلمی که شروعی حتی طوفانی‌تر از سریع و خشن ده در باکس‌آفیس داخلی داشته است.

 

به نظر می رسد که (The Little Mermaid) حداقل در باکس‌آفیس داخلی جای پای خود را محکم کرده است. طبق گزارش Deadline، جدیدترین لایو اکشن دیزنی از یکی از نمادین‌ترین انیمیشن‌های آن، در باکس آفیس داخلی بسیار سر و صدا به پا کرده است و طبق گزارشات، فروش قابل‌ اعتماد ۱۱۷٫۵ میلیون دلاری را در هفته اول به‌دست آورده است. اما با این حال، داستان در اکران بین المللی فیلم فرق می‌کند. «پری دریایی کوچولو» توانست ۶۸٫۳ میلیون دلار در باکس آفیس بین‌المللی برای دیزنی به ارمغان آورد، که در مقایسه با سایر آثار دیزنی تقریباً ناچیز محسوب می‌شود. ولی با این فروش، مجموع فروش جهانی فیلم در اولین هفته اکران خود به ۱۸۵٫۸ میلیون دلار رسید. که این آمار لحظه به لحظه درحال افزایش است.

 

با اینکه که از همان ابتدا انتظار می‌رفت «پری دریایی کوچولو» بیشتر بر باکس آفیس داخلی اتکا داشته باشد، ولی به نظر می‌رسد که این فیلم در سطح بین‌المللی در حال شکست است و بازارهایی از جمله فرانسه، کره، آلمان و سایرین شاهد انبوهی از نقدهای بد و غیرمنتظره علیه این فیلم هستیم  و عملکرد باکس آفیس آن‌ها نیز بسیار پایین است. هرچند این فیلم موفق به کسب امتیاز ۹۵ درصدی در Rotten Tomatoes شده است. اما با این حال، سایت‌های بین‌المللی مانند IMDb در بریتانیا، برزیل و مکزیک مجبور شده‌اند در مورد تعداد بالای نقدهای منفی برای «پری دریایی کوچولو» که غیر عادی به نظر می‌رسند اقداماتی را انجام دهند.

 

اما آنچه که مشخص است باکس‌آفیس هفته‌های اتی مطمئناً داغ و هیجان انگیز پیش خواهند رفت. همچنین در ذیل می‌توانید لیستی از ده فیلم برتر باکس‌آفیس بین‌المللی را که برای هفته آخر می قطعی شده است را مشاهده فرمایید.

 

 

رتبه‌بندی فیلم‌ها در باکس‌آفیس هفته آخر ماه می

رتبه‌بندی فیلم‌ها در باکس‌آفیس هفته آخر ماه می

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • MohammadrezaSarvari
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    mamaaaaa mia 😂 خوب بود

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    ماشالله به ماریو و کهکشانی۳ولی سریع و خشن چی میگه رتبه۳

  • nima965
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    little nightmare یا little Nigga بیشتر میخوره بهش تا Little Mermaid

  • gatekeeper
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    little mermaid در راه رسیدن به ماریو!!! انصافا فک میکنین این اتفاق میوفته؟ به نظرم بهتره یه نگاه دوباره به امتیاز فیلم تو سایت rotten tomatoes بندازید(فک کنم امتیاز انیمیشنشو اشتباهی گذاشتین ). ماریو عالی بود دلیلش هم واضخه چون نینتندو وارد پروسه تولید شد و از متریال اصلی بازی حمایت کرد جای شعارای عجیب و غیر منطقی هالیوودی. ولی little mermaid بعید میدونم!!!