14
8097
2
9 ماه پیش
تریلر دوم فیلم ابرقهرمانی سوسک آبی ( BLUE BEETLE ) به کارگردانی و نویسندگی انجل مانوئل سوتو و با...

تریلر دوم فیلم ابرقهرمانی سوسک آبی ( BLUE BEETLE ) به کارگردانی و نویسندگی انجل مانوئل سوتو و با بازی ستارگانی همچون شولو ماریدوئنا، برونا مارکزینه، جورج لوپز منتشر شد. شما می‌توانید تریلر رسمی و دوم این فیلم را همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی در دیجی موویز تماشا کنید.

 

فیلم سوسک آبی که جدیدترین فیلم ابرقهرمانی در دنیای دی‌سی است، یک فیلم ساخته شده توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، علمی تخیلی است، داستان یک سوسک مصری است که بدن جوان مکزیکی به اسم جیمی ریس را به میزبانی قبول می‌کند، و به او قدرتی خارق‌العاده و غیر قابل پیش‌بینی میدهد و برای همیشه سرنوشت او را تغییر می‌دهد.  جیمی ریس که تازه از دانشگاه فارق التحصیل شده است به دنبال پیدا کردن هدف خود است تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای خود را در اختیار یک موجود باستانی و عجیب و غریب قرار میدهد یعنی اسکاراب که یک سوسک باستانیِ مصری است. حال او به ابرقهرمانِ سوسک آبی تبدیل شده است. در این فیلم شولو ماریدوئنا نقش اصلی و ابرقهرمان این فیلم را ایفا می‌کند. و طبق تریلرها کاملا مشخص است که سوزان ساراندون نقش شخصیت شرور این فیلم را بازی می‌کند.

 

هرچند برای خیلی‌ها ابرقهرمان سوسک آبی ترکیبی از Iron Man و Spider Man است اما باید بدانید که شخصیت قهرمانی سوسک آبی از سال ۱۹۴۰ ساخته شده است. برای این فیلم مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار هزینه شده است و باید دید پس از اکران می‌تواند رضایت مخاطبین خود را به دست بیاورد و این مبلغ را جبران کند یا خیر! این فیلم در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ به اکران سراسری در میاید. البته طرفداران دنیای دی‌سی همچنان منتظر انتشار فیلم Aquaman And The Lost Kingdom هم تا پایان امسال هستند. تاریخ اکران سری جدید فیلم آکوامن هم ۲۹ آذر اعلام شده است. باید دید با توجه به حواشی اخیر امبر هرد آیا این فیلم می‌تواند فروش خوبی در سینماها داشته باشد یا خیر.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    عجیب و غریب

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    خیلی ام عالی و خیلی هم نه عالی