12
6815
3
1 سال پیش
اولین تریلر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد: همانطور که می دانید انیمیشن مورد انتظار لاک‌پشت‌های...

اولین تریلر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد: همانطور که می دانید انیمیشن مورد انتظار لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023) به کارگردانی «جف رو» و تهیه کنندگی «سث روگن» قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند و اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: لاک‌پشت‌های نینجا در تلاش هستند که خود را در نیویورک سیتی محبوب کنند و در همین حال با ارتشی از موجودات جهش یافته رو به رو می شوند.

 

در این انیمیشن برای حفظ اصالت، از نوجوانان واقعی برای صداپشگی شخصیت ها استفاده شده است. در این انیمیشن صداپشگی شخصیت «دوناتلو» را «مایکا ابی»، شخصیت «مایکل‌آنجلو» را «شیمن براون جونیور»، شخصیت «لئوناردو» را «نیکلاس کانتو» و شخصیت «رافائل» را «بردی نون» انجام خواهند داد.

 

بی شک یکی از شخصیت های جذاب این مجموعه انیمیشن «استاد اسپلینتر» می باشد که فکر می کنیم خوشحال خواهید شد که بگوییم «جکی چان» قرار است صداپیشگی این شخصیت مهم را انجام بدهد.

 

از دیگر هنرمندانی که در این انیمیشن ایفای نقش خواهند کرد می توان اشاره کرد به: «هانیبال بورس» در نقش «چنگیز فراگ»، «رز بیرن» در نقش «لدرهد»، «جان سینا» در نقش «راک‌استدی»، «آیس کیوب» در نقش «سوپر فلای»، «ناتاشا دمتریو» در نقش «وینگنات»، «آیو ادبیری» در نقش «اپریل اونیل»، «جانکارلو اسپوزیتو» در نقش «بکستر استاکمن»، «پست مالون» در نقش «ری فیلت»، «پل راد» در نقش «موندو گکو»، «مایا رودولف» در نقش «سینتیا اوتروم» و «سث روگن» در نقش «بی‌باپ».

 

این انیمیشن قرار است در تاریخ ۴ آگوست سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amirkm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جمعه ۱۳ مرداد اکران میشه

  • LLj
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط مایکی مودش به من میخوره 😁

  • saman1380s13801
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    لاک پشت های نینجا فقط انیمیشن سریالیش مال سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ هست ارزش دیدن داره بعد اون کلا خراب و مزخرفه من خودم قدیمیشو دوست دارم ولی چند بار جدیداشو دیدم گفتم شاید بهتر بشه که بدتر از قبل شده هر چی بیشتر میگذره باید بهتر شه نه بدتر