10
4292
1
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم Beau Is Afraid با بازی واکین فینیکس منتشر شد: کمپانی «ای۲۴» بلاخره بعد از مدت ها...

تریلر رسمی فیلم Beau Is Afraid با بازی واکین فینیکس منتشر شد: کمپانی «ای۲۴» بلاخره بعد از مدت ها انتظار اولین تریلر فیلم جدیدش به نام بیو ترسیده است (Beau Is Afraid 2023) را منتشر کرده، پروژه ای مرموزانه به کارگردانی «آری استر» و بازی «واکین فینیکس». می توانید این تریلر منتشر شده را با زیرنویس فارسی در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

تا به امروز تقریباً هیچ چیز درمورد فیلم جدید آری استر نمی دانستیم، فقط با توجه به کارنامه این کارگردان انتظار داشتیم که فیلم ترسناک دیگر برای ما داشته باشد. حتی با وجود این تریلر نیز همچنان چیز هایی زیادی را درمورد این پروژه نمی دانیم. در خلاصه داستان این فیلم تنها آمده است “داستان این فیلم حول محور یک کارآفرین موفق می گردد و داستان دهه ها کار او را روایت می کند.”

 

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: زوئی لیستر جونز، ناتان لین، پتی لوپن، ایمی رایان، کیلی راجرز، ریچارد کایند، دونی منوشه، استیون مک‌کینلی هندرسون و پارکر پوزی.

 

به علاوه کارگردانی، نویسندگی این فیلم نیز توسط شخص استر انجام شده است. از دیگر آثار این کارگردان می توان به فیلم های میدسامر (Midsommar 2019) و موروثی (Hereditary 2018) اشاره کرد.

 

این فیلم در تاریخ ۲۱ آپریل سال ۲۰۲۳ نمایش خودش در سینما ها را آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • MaHaN
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سلطان واکین فینیکس