1
3115
0
1 سال پیش
ای‌بی‌سی سریال Avalon را کنار گذاشت: در ماه آگست بود که اعلام شد «نو کمبل» قرار است بازیگر نقش...

ای‌بی‌سی سریال Avalon را کنار گذاشت: در ماه آگست بود که اعلام شد «نو کمبل» قرار است بازیگر نقش اصلی سریال جدید «ای‌بی‌سی» به نام آوالون (Avalon) باشد، «دیوید ای کلی» قرار بود سازنده این سریال باشد، کلی یک تهیه کننده بسیار قوی می باشد که سریال های زیادی را تا به امروز تولید کرده است که یکی از آن ها دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) می باشد. اما اخیراً «ویرایتی» طی خبری غافل گیر کننده اعلام کرده است که این پروژه دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

 

ورایتی در گزارشـش اعلام کرده که یکی از افرادی که به این پروژه نزدیک است به آن ها خبر داده است که ای‌بی‌سی بعد از ساخت قسمت پایلت سریال تصمیم گرفته که این سریال را ادامه ندهد. اما استودیوی سازندۀ این سریال اعلام کرده است که حس خوبی نسبت به این سریال دارد و درحال تلاش است تا راهی برای ادامۀ آن پیدا کند.

 

داستان این سریال اقتباسی بود از داستان کوتاهی از «مایکل کانلی» و از بازیگرانی که در این سریال بازی می کردند می شود اشاره کرد به «دمیتریوس گروس»، «الکسا منصور»، «استیون پاسکول» و «روزلین راف».

 

داستان این سریال در شهر آوالون اتفاق می افتد، شهری که به شدت تفریحی است و سالانه میلیون ها بازدید کننده به آنجا می روند و داستان های جدیدی را وارد شهر می کنند. این سریال قرار بود که داستان کاراگاه «سیرسی» را روایت کند که وقتی وارد یک معمای کاری می شود تمام چیز هایی که فکر می کند درمورد خودش و این شهر می داند به چالش کشیده می شوند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در ۶ آذر سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ خبری در مورد آینده این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید