10
4943
0
1 سال پیش
اولین تریلر فصل دوم سریال Invincible منتشر شد: همانطور که می دانید مدت زیادی از پخش فصل اول سریال...

اولین تریلر فصل دوم سریال Invincible منتشر شد: همانطور که می دانید مدت زیادی از پخش فصل اول سریال شکست‌ناپذیر (Invincible) می گذرد و طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر شنیدن خبری درمورد فصل دوم این سریال انیمیشنی هستند؛ خبر خوب برای این طرفداران این است که بلاخره تریلری از فصل دوم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این انیمیشن سریالی بزرگسالان از روی کامیکی به همین نام اثر «رابرت کرکمن»، «کوری واکر» و «رایان آتلی» اقتباس شده است.

 

شکست‌ناپذیر داستان یک پسر به نام مارک را روایت می کند، مارک یک پسر کاملاً معمولی است بجز این که پدرش «نولان» قوی ترین ابرقهرمان زمین می باشد؛ مدت کوتاهی پس از تولد هفده سالگی مارک، او شروع به توسعه دادن قدرت های خود می کند و با کمک پدرش یاد می گیرد که چگونه از آن ها استفاده کند.

 

در این تیزر مارک را می بینیم که اعلام می کند در طول این مدت درحال کار بر روی فصل دوم این سریال بوده است و کمی از مراحل تولید را برای ما توضیح می دهد.

 

از مجموعه هنرمندانی که در این انیمیشن سریالی ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «استیون ین»، «سث روگن»، «ساندرا اوه»، «جی کی سیمونز»، «جیلیان جیکوبز»، «اندرو رنلز»، «والتون گاگینز»، «کریس دیامانتوپولوس»، «جیسون منتزوکس»، «ملیس جو» و «گری دلیسل».

 

در انتهای این تریلر منتشر شده اعلام می شود که فصل دوم این سریال در اواخر سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید