14
5960
2
1 سال پیش
الک بالدوین به قتل غیرعمد فیلمبردار فیلم Rust متهم شد: طبق اخبار رسمی ای که اخیراً منتشر شده اند...

الک بالدوین به قتل غیرعمد فیلمبردار فیلم Rust متهم شد: طبق اخبار رسمی ای که اخیراً منتشر شده اند «الک بالدوین» بازیگر و «هانا گوتیرز رید» اسلحه‌دار فیلم راست به دلیل کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم وسترن راست (Rust) در سال 2021 به قتل غیر عمد متهم شده اند. با دیجی موویز همراه باشید

 

اگر از این اتفاق اطلاعی ندارید باید بگوییم که این حادثه در 21 اکتبر سال 2021 رخ داد، تیم سازنده این فیلم درحال تمرین یکی از صحنه های فیلم بوده اند که یک تیر از یک اسلحه که در دست الک بالدوین بوده شلیک شده است و باعث کشته شدن هالینا هاچینز و و مجروح شدن «جوئل سوزا» کارگردان این فیلم شده است.

 

بعد از این اتفاق مشخص شد که قرار بوده است گلوله های این اسلحه مشقی باشند اما متاسفانه گلوله های واقعی در آن وجود داشتند.

 

بعد از این اتفاق بیشتر تقصیر ها به گردن هانا گوتیرز رید افتاد که اسلحه‌دار این فیلم بود؛ این سومین فیلمی بود که هانا در آن به عنوان اسلحه‌دار فعالیت می کرد. و همچنین جا دارید بگوییم که او دختر «تل رید» یکی از با تجربه ترین اسلحه‌دار های هالیوود است.

 

همچنین «دیوید هالز» دستیار کارگردان این فیلم توافق نامه ای را امضا کرده است که بر اساس آن به دلیل استفاده سهل انگارانه از یک سلاح مرگبار محکوم می شود و حکم حبس تعلیقی و شش ماه آزادی مشروط برای او بریده شد. اما ممکن است بالودین و رید با حکم های جدی تری رو به رو شوند و 15 تا 30 سال به زندان بیوفتند.

 

«اندریا ریب» دادستان ویژه گفته است که اگر هر یک از این سه نفر کارشان را درست انجام داده بودند امروز هانا زنده بود.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بالدوین بدشانس

  • amir1270
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اووو مای گاد