20
6653
4
1 سال پیش
زمان پخش سریال Velma مشخص شد: همگی ما در کودکی انیمیشن های اسکوبی دو را دیده ایم و با...

زمان پخش سریال Velma مشخص شد: همگی ما در کودکی انیمیشن های اسکوبی دو را دیده ایم و با آن ها خاطره داریم؛ احتمالاً می دانید که شبکه اچ‌بی‌او مکس مدتی ست اعلام کرده است که قصد دارد سریال مخصوص شخصیت «ولما دینکلی» را بسازد که ولما (Velma) نام دارد و اخیراً زمان پخش این سریال را مشخص کرده است. همچنین تیزری از این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال انیمیشنی مخصوص بزرگسالان است و قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را از اچ‌بی‌او مکس آغاز کند؛ طبق خلاصه داستان رسمی ای که از این سریال منتشر شده است می توان گفت داستان این سریال پیش از شکل گیری گروه پنج نفرۀ آن ها آغاز می شود.

 

در این انیمیشن «میندی کالینگ» صداپیشگی شخصیت ولما را انجام داده است؛ پیش از این شاهد صداپیشگی این هنرمند در انیمیشن من نفرت‌انگیز (Despicable Me 2010) نیز بوده ایم.

 

از دیگر صداپیشگان این سریال می توان اشاره کرد به: «سم ریچاردسون» در نقش «شگی راجرز»؛ «کنستانس وو» در نقش «دافنه بلیک» و «گلن هاوتون» در نقش «فرد جونز».

 

«چارلی گرندی»، «هوارد کلاین» و «سم رجیستر» تهیه کنندگان اجرایی این پروژه می باشند و این انیمیشن توسط «برادران وارنر انیمیشن» تولید شده است.

 

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • aj6
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شخصیت ولما مگه سیاه پوست بود؟؟؟

    • spymaster
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      نه

    • mohammadkhajeh
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      hbo

    • Hexx
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      از چیزی که بود زشتر شد