12
4526
0
1 سال پیش
سریال ۱۹۲۳ برای فصل دوم تمدید شد: از همان ابتدایی که خبر ساخت اسپین آف و پیش درآمد سریال...

سریال ۱۹۲۳ برای فصل دوم تمدید شد: از همان ابتدایی که خبر ساخت اسپین آف و پیش درآمد سریال یلواستون (Yellowstone) یعنی ۱۹۲۳ (۱۹۲۳) منتشر شد می دانستیم که قرار است با یک سریال مورد انتظار مواجه شویم و وقتی که خبر پیوستن «هریسون فورد» و «هلن میرن» به این سریال منتشر شد از این موضوع مطمئن شدیم. حالا خبر خوب دیگر برای طرفداران این سریال و دنیای یلواستون این است که این سریال رسماً برای فصل دوم تمدید شده است.

 

این سریال اتفاقات نسل های قبل خانواده داتون را روایت می کند که درحال تلاش برای ساختن مکانی هستند که در نهایت مزرعه یلواستون نام می گیرد.

 

این خبر که امروز توسط «پارامونت پلاس» منتشر شده است، زیاد دور از انتظار نبود، چون این سریال از همان ابتدای پخشـش مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و طرفداران دنیای یلواستون یک بار دیگر وفاداری شان به این دنیا را ثابت کردند. قسمت اول این سریال در پلتفرم های پارامونت بیش از ۷ میلیون بیننده داشته است.

 

این سریال که توسط «تیلور شریدان» به شدت خلاق ساخته شده است به خاطر داستان، فیلمبرداری و بازی هایش توسط منتقدین زیادی تحسین شده است. مدتی پیش هریسون فورد فیلمنامه این سریال را “به شدت بی نقص” خطاب کرده بود.

 

همچنین جا دارید بگوییم که احتمالاً این سریال در فصل دوم به پایان می رسد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید