3
5666
0
5 سال پیش
نت‌فلیکس قرارداد تولید سریال درام محبوب «به ۱۳ دلیل»‌ (۱۳ Reasons Why) را برای یک فصل دیگر تمدید کرد....

نت‌فلیکس قرارداد تولید سریال درام محبوب «به ۱۳ دلیل»‌ (۱۳ Reasons Why) را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. فصل سوم سریال در قالب ۱۳ اپیزود در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. سرویس استریمینگ نت‌فلیکس این خبر را چهارشنبه شب با ارسال تیزری در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد.

«برایان یورکی» نویسنده سریال «به ۱۳ دلیل» در نقش شورانر در فصل سوم هم فعالیت خواهد کرد. فیلمبرداری فصل سوم سریال بدون «کاترین لنگ‌فورد» که چندی پیش تأیید کرد در فصل سوم در نقش هنا ظاهر نمی‌شود، برای اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

خبر تولید فصل سوم سریال در حالی منتشر می‌شود که کمتر از یک ماه از عرضه فصل دوم آن در تاریخ ۱۸ می می‌گذرد. سریال «به ۱۳ دلیل» یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی نت‌فلیکس است و فصل دوم آن پس از انتشار در صدر فهرست پربیننده‌ترین‌های هفته قرار می‌گیرد. فصل دوم میانگین بیننده ۲.۶ میلیونی را در آمریکا در طول سه روز اول انتشار به ثبت رسانده و قسمت اول آن در همین بازه زمانی ۶ میلیون مرتبه مشاهده شده است.

این سریال که تجاوز، خودکشی، و زورگویی را در سنین نوجوانی به تصویر می‌کشد، انتقادات گسترده روانشناسان را در پی داشته است. نت‌فلیکس کاهش این انتقادات هشدارهای جدیدی در ابتدای هر اپیزود از فصل دوم به نمایش گذاشت.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید