10
4530
1
1 سال پیش
تریلر رسمی قسمت دوم فیلم Murder Mystery منتشر شد: اگر قسمت اول فیلم راز جناب (Murder Mystery 2019) را...

تریلر رسمی قسمت دوم فیلم Murder Mystery منتشر شد: اگر قسمت اول فیلم راز جناب (Murder Mystery 2019) را دیده باشید احتمالاً می دانید که قسمت دوم این فیلم با نام راز جنایت ۲ (Murder Mystery 2 2023) نیز توسط نتفلیکس ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر بر روی این پلتفرم قرار بگیرد. اخیراً نتفلیکس تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در خلاصه داستان قسمت دوم آمده است: نیک و آدری، دو کاراگاه تمام وقت، درحال تلاش هستند تا سازمان کاراگاه خصوصی خود را راه اندزی کنند که به مجلس عروسی دوست شان یعنی «مهاراجه» دعوت می شوند، جایی که مهاراجه را می دزدند و این دو کاراگاه خود را در مرکز یک آدم ربایی بین المللی می یابند.

 

در این تریلر منتشر شده نمایی کامل از اتفاقاتی که در این فیلم می افتد و چالش هایی که شخصیت ها با آن ها رو به رو می شوند به ما داده می شود.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «آدام سندلر»، «جنیفر انیستونؤ»، «مارک استرانگ»، «ملانی لوران»، «جودی ترنر اسمیت»، «انریکه آرسه»، «تونی گلدوین»، «انی مامولو»، «ویلمر والدراما»، «عدیل اختر»، «جان کانی» و «دنی بون».

 

کارگردانی این قسمت توسط «جرمی گارلیک» انجام شده است و فیلمنامه فیلم همانند قسمت پیشین توسط «جیمز وندربیلت» نگارش شده است.

 

این فیلم در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • sepehrsD
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    😍😍😍اولی خیلی قشنگ بود