4
1357
1
2 هفته پیش
استدیوی لاینزگیت دومین تریلر از فیلم ترسناک و هیجانی “Never Let Go” با بازی هالی بری و به کارگردانی...

استدیوی لاینزگیت دومین تریلر از فیلم ترسناک و هیجانی “Never Let Go” با بازی هالی بری و به کارگردانی الکساندر آیا را منتشر کرد.

 

فیلم “Never Let Go” داستان یک مادر (با بازی هالی بری) و دو پسرش (با بازی آنتونی بی جنکینز و پرسی دگز) را دنبال میکند که سال‌ها با پیوند محافظتی خانوادگیشان خود را از یک روح پلید در امان نگه داشته‌اند. اما زمانی که یکی از پسران وجود شیطان را زیر سوال میبرد پیوند شکسته میشود و باید برای نجات جانشان مبارزه کنند.

 

هالی بری، آنتونی بی جنکینز، پرسی دگز، متیو کوین اندرسون، کریستین پارک و استفانی لاوین بازیگران این فیلم هستند.

 

الکساندر آیا سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی همچون “The Hills Have Eyes” و “Piranha 3D” را در کارنامه دارد. او این فیلم را با فیلنمانه‌ای از کوین کافلین و رایان گرسبی کارگردانی کرده است. او همچنین به همراه دن کوهن، دن لوین، شان لوی، هالی بری، دن کلارک، کانر دی گرگوریو، هالی جیتر، امیلی موریس و کریستوفر وودرو تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 

هالی بری ید طولایی در بازی در فیلم‌های ترسناک و هیجانی دارد. فیلم‌هایی مانند “Gothika” و “The Rich Man’s Wife” و “Perfect Stranger” و “Dark Tide” و “The Call” در این دسته از فیلم‌های هالی بری قرار میگیرند. این بازیگر برنده‌ی اسکار در مراسم سینما کان و در پنل استدیوی لاینزگیت گفت او این نقش در فیلم “Never Let Go” را قبول کرده چون معتاد آدرنالین است و این فیلم فرصتی در اختیارش قرار داد تا بخشی از دنیایی باشه که قبلا نظیرش را ندیده است.

 

هالی بری در ادامه گفت: این فیلم بهم یادآوری کرد که حاضرم هر کاری برای محافظت از فرزندانم انجام دهم. همیشه میگیم حاضریم به خاطر بچه‌هامون گلوله بخوریم. ولی حاضرین به خاطرشون چاقو هم بخورین؟

 

“Never Let Go” قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mohammadhanim20
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    با توجه به كاراي خوب قبلي كارگردان ميشه انتظار يه فيلم خوب رو داشت. از نظرم با توجه به تريلرش ميشه فهميد فيلم خوبيه فيلم ترسناك بايد اينجور باشه نه اينكه فقط چارتا جامپ اسكير داشته باشه كه اونم بخاطر شوك ناگهاني هستش ك ادم يهو تكون ميخوره. فيلم يا سريال ترسناك بايد جوري باشه كه لحظه لحظه ي فيلم يا حداقلش بيشتر قسمتهاش يه ترس عميق زيرپوستي و يه احساس نا امني(يه جاهايي بايد امنيت وجود داشته باشه) به مخاطب بده و مخاطب كاملا با شخصيتها ارتباط بگيره و خودشونو جاي اونو بذاره و اون ترس و وحشت رو ح