9
2491
1
4 هفته پیش
شبکه‌ی آمازون پرایم اولین تریلر از سریال آنتولوژی “Secret Level” را منتشر و تاریخ پخش این سریال را مشخص...

شبکه‌ی آمازون پرایم اولین تریلر از سریال آنتولوژی “Secret Level” را منتشر و تاریخ پخش این سریال را مشخص کرد. این سریال بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته شده است.

 

سریال “Secret Level” شامل 15 قسمت از داستان‌های کوتاه خواهد بود که در دنیای بازی‌های ویدئویی مانند “Armored Core” و “Dungeons & Dragons” و “Spelunky” و بازی‌های ویدئویی دیگر اتفاق می‌افتد.

 

“Secret Level” در تاریخ 10 دسامبر به صورت اختصاصی از شبکه‌ی آمازون پرایم ویدئو در دسترس قرار خواهد گرفت. استدیوهای Amazon MGM Studios و Blur Studio سازندگان این پروژه هستند. استدیوهایی که سریال آنتولوژی و انیمیشنی “Love, Death & Robots” را برای شبکه‌ی نتفلیکس ساخته بودند. تیم میلر و دیو ویلسون تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود و دیو ویلسون همچنین نقش مدیر نظارتی سریال را نیز خواهد داشت.

 

ورنون سندرز، رئیس بخش تلویزیونی استدیوی Amazon MGM Studios در مصاحبه‌ای گفت: “Secret Level” پروژه‌ای نمادین از بازی‌های بسیار زیادی خواهد بود تا مجموعه‌ای از داستان‌های بی‌نظیر و گیرا را تعریف کند. این سریال که توسط تیم میلر و Blur Studio و همچنین مدیر نظارتی دیو ویلسون ساخته شده است، در هر قسمت مشتریان جهانی آمازون پرایم را به یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز انیمیشنی و تخیلی خواهد برد.

 

خلاصه داستان رسمی سریال به این شرح است: هر قسمت از “Secret Level” دروازه‌ای به یک ماجراجویی جدید است و دنیاهای هیجان‌انگیزی را از بازی‌های کلاسیک دوست‌داشتنی و عناوین جدید مورد انتظار باز خواهد کرد. برای یک سفر فراموش‌نشدنی آماده شوید، دنیایی که در آن استدیوی آمازون و بهترین‌های گیمینگ گرد هم می‌آیند تا گیمرها و تماشاگران زیادی را به خود جذب کنند.

 

سایر دنیاهای بازی‌های ویدئویی که در “Secret Level” به نمایش در خواهد آمد به شرح زیر است:

“Concord”، “Crossfire”، “Exodus”، “Honor of Kings”، “Mega Man”، “New World: Aeternum”، “PAC MAN”، “Sifu”، “The Outer Worlds”، “Unreal Tournament” ، “Warhammer 40,000”

 

“Secret Level” قرار است در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) از شبکه‌ی آمازون پرایم پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Arema1396
    گزارش اسپویل
    (4 هفته پیش)

    واو. عجب فیلمی