4
1641
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم “Greedy People” منتشر شد. استدیوی Lionsgate حق پخش این فیلم را خریداری کرده است.  ...

اولین تریلر از فیلم “Greedy People” منتشر شد. استدیوی Lionsgate حق پخش این فیلم را خریداری کرده است.

 

زمانی که شهروندان عجیب یک شهر کوچک و خوش منظره و جزیره‌ای با یک قتل روبرو میشوند و یک میلیون دلار در کنار جسد پیدا میکنند، یک سری تصمیمات بد از طرف آن‌ها باعث میشود که آسودگی و آرامش جامعه‌شان به خطر بیفتد.

 

آلیسون لینچ، مدیر تولیدات و محتوای استدیوی Lionsgate گفت: فیلم “Greedy People” یه فیلم جنایی و هیجانی است که از هر لحاظی سرگرم کننده میشود. جوزف گوردون لویت، لیلی جیمز و هایمش پاتل نقششان را فوق العاده بازی میکنند و داستان پر پیچ و خم فیلم، هم خنده‌دار و هم وحشتناک میشود و همیشه در حال حدس زدن اتفاقات بعدی هستید.

 

به جز جوزف گوردون لویت، لیلی جیمز و هایمش پات، بازیگران دیگری نظیر اوزو آدوبا (بازیگر سریال “Orange is the New Black”)، تیم بلیک نلسون (بازیگر فیلم “The Ballad of Buster Scruggs”)، جیم گفیگان (بازیگر فیلم “Chappaquiddick”) و سایمون رکس (بازیگر فیلم “Red Rocket”) در این فیلم حضور دارند.

 

جوزف گوردون لویت سابقه‌ی بازی در فیلم‌هایی نظیر “Flora and Son” و “Inception” و “The Dark Knight Rises” را دارد. او به تازگی در فیلم “Beverly Hills Cop: Axel F” نیز حضور داشت. لیلی جیمز در فیلم‌های “Darkest Hour” و “Baby Driver” و “Downton Abbey” حضور داشته است. به تازگی نیز با بازی در نقش پملا اندسرون در فیلم “Pam & Tommy” نامزد جایزه‌ی امی شد. هایمش پاتل با بازی در فیلم “Yesterday” به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌های “Don’t Look Up” و “Tenet” حضور داشته است. همچنین به خاطر بازی در سریال “Station Eleven” نامزد جایزه‌ی امی شده است.

 

“Greedy People” قرار است در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید