44
17054
25
10 ماه پیش
تریلر فصل سوم The Witcher منتشر شد: کناره‌گیری هنری کویل از سریال: بی طرفی، ایده خوبی به نظر می...

تریلر فصل سوم The Witcher منتشر شد: کناره‌گیری هنری کویل از سریال: بی طرفی، ایده خوبی به نظر می رسد، اما متأسفانه، پیامدهایی برای صلحی که با خود به ارمغان می‌آورد دارد. همین قرار است موضوع مورد مناقشه قهرمانان ما در جدیدترین تریلر فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) باشد که گرالت (هنری کویل)، ینفر (آنیا چالوترا) و سیری (فریا آلن) را در حال تطبیق با زندگی جدید خود به عنوان یک خانواده نشان می‌دهد. اما مطمئناً صلح هرگز در این قاره متلاطم دوام نمی‌آورد و خطر در تمام گوشه و کنار‌های آن در کمین است و سیری نیز در مرکز تمام این‌ها قرار دارد. می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر فصل سوم ویچر را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این تریلر مملو از همان نوع صحنه‌های اکشن‌‌ای است که طرفداران سریال «ویچر» از سریال‌های فانتزی نتفلیکس، انتظار داشته‌اند، همراه با شمشیرها، خون و خونریزی و انواع هیولاهایی که شب‌ها حتی به خوابمان نیز می‌آیند.

 

گرالت و برو بچ، تابستان امسال برای لذتی مضاعف دو بار به روی صفحه تلوییزیون ما ظاهر خواهند شد، چرا که فصل ۳ در دو پارت منتشر خواهد شد. پارت اول، شامل پنج قسمت اول، در ۲۹‌ام ژوئن منتشر می‌شود، در حالی که سه قسمت پایانی به عنوان پارت دوم در ۲۷‌ام جولای منتشر خواهد شد. تصمیم برای تقسیم این فصل به دو پارت متعلق به یکی از مجریان این سریال به نام، لورن اشمیت هیسریچ است که سال گذشته در مصاحبه‌ای با Collider صرفاً عنوان کرده بود که در حال بررسی آن هستند.

 

در حالی که با تمدید سریال تا فصل ۵، مخاطبان قرار است مدتی دیگر با ماجراجویی‌های گرالت از ریویا همراه باشند. فصل سوم قرار است آخرین حضور کویل به عنوان شکارچی افسانه‌ای هیولاها باشد. سال گذشته نیز اعلام شده بود که این بازیگر از این نقش کناره‌گیری کرده و لیام همسورث دلباز، از فصل چهارم زره توری نمادین گرالت را به تن خواهد کرد. خوشبختانه، با این حال، هنوز یک فصل دیگر برای خداحافظی با کویل فرصت داریم.

 

اگر احیاناً با لیام همسورث برادر کریس همسورث آشنایی ندارید می‌توانید وی را از آثاری همچون، پوکر فیس (Poker Face 2022)،  سریال خطرناک‌ترین بازی (Most Dangerous Game)، فیلم خیاط (The Dressmaker 2015) و همچنین سری فیلم‌های (The Hunger Games)، به یاد بیاورید.

 

نظرات کاربـران

25
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Sinaturk
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    صدای هنری درست واس کارکتر ویچر ساخته شده بود

  • Sinaturk
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    کاش هنری نمی‌رفت ولی کار خوبی میکنه میره وقتی قراره از این به بعد نقش اول نباشه

  • GHOST
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    سریال خوبی بود ویچر که رفتن هنری به احتمال زیاد خرابش کنه

  • sepehrsD
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    من تا فصل ۳ میبینم بعد میشینم کتبشو میخونم حداقل تصوراتم از ویچر عوض نمیشه:)

  • Amir838385
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    ویچر خوبیش به حضور هنری بود فکر کنم این آخرین فصل ویچره که میبینم

  • spring.H
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    دو پارته؟ هر پارت چند قسمت؟

  • Pariarasti
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    یعنی فقط متنی که اذمین نوشته 😂برو بچ و هیولاهایی که به خوابمان می ایند دهنت سرویس ادمین 😂