9
2211
0
2 ماه پیش
تریلری از فیلم ترسناک “Speak No Evil” با بازی جیمز مک اووی منتشر شد.   در این فیلم از...

تریلری از فیلم ترسناک “Speak No Evil” با بازی جیمز مک اووی منتشر شد.

 

در این فیلم از استدیوی Blumhouse که بازسازی فیلم ترسناک دانمارکی در سال 2022 است، جیمز مک اووی نقش یک پدر را بازی میکند که یک وجهه‌ی تاریک دارد، یک فیلم تاریک در مورد خانواده‌ای است که دو دوست را به خانه‌ی روستایی و ساده‌شان در بیرون از شهر دعوت میکنند. زمانی که اتفاقات بدی شروع به افتادن میکند سفرشان به جهنم تبدیل میشود.

 

در تریلر ترسناکی که به تازگی منتشر شده نشان داده میشود که شخصیت جیمز مک اووی به سادگی از دست بچه‌ها عصبانی میشود و نگاه‌های ناجوری میکند، ولی این حداقل مشکل مهمانان خانه است.

 

جیمز واتکینز، کارگردان فیلم “Speak No Evil” این تریلر را در جشنواره‌ی CinemaCon ارائه کرد؛ جشنواره‌ی سالانه‌ای که برای مالکان سالن‌های سینما برگزار میشود و در حال حاضر در شهر لاس وگاس در جریان است. واتکینز شخصیت دوگانه‌ی جیمز مک اووی را تحسین میکند که علی رغم داشتن شخصیت مهربان و صمیمانه در دنیای واقعی خیلی خوب نقش‌های ترسناک را در فیلم‌هایی مانند “Split” و “Glass” و حالا در “Speak No Evil” ارائه کرده است.

 

جیمز واتکینز در سالن سیزر پالاس و در حضور مالکان سالن‌های سینما گفت: جیمز شخصیت خیلی مهربان و دست و دل باز و بامزه و پر جذبه‌ای داره ولی خیلی خوب بلده به شکل عمیقی در نقشش فرو بره و شخصیت ترسناکی رو به تصویر بکشه. جیمز مک اووی به خاطر برنامه‌ی کاری نتوانست در جشنواره‌ی CinemaCon حضور پیدا کند.

 

فیلم “Speak No Evil” در شهر گلوسستر شایر انگلستان فیلمبرداری شده است و واتکینز به شوخی گفت: فیلمبرداری مثل اردوی تابستانی بود ولی یکم غافلگیری بیشتری داشت.

 

“Speak No Evil” قرار است در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید