17
9083
6
9 ماه پیش
جنیفر گارنر که شخصیت الکترا را در فیلم الکترا ( ۲۰۰۵ Elektra ) بازی کرده است، قرار است بعد...

جنیفر گارنر که شخصیت الکترا را در فیلم الکترا ( ۲۰۰۵ Elektra ) بازی کرده است، قرار است بعد از حدود ۲۰ سال دوباره در سری جدید فیلم دد پول با نقش معروف الکترا به سینما بازگردد. در ادامه برای خواندن این خبر با دیجی موویز همراه باشید.

 

فیلم الکترا که در سال ۲۰۰۵ به اکران در آمد، یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن، به کارگردانی راب بومن بود، که جنیفر گارنر نقش اصلی این فیلم را به نام الکترا در آن بازی می‌کرد. داستان این فیلم درباره‌ی زنی قدرتمند بود به نام الکترا که بعد از آنکه توانسته بود از مرگ نجات پیدا کند، حال سعی داشت تا از دختر خود در مقابل مامورانی که قدرت ماورایی داشتند دفاع کند. اکنون بعد از گذشتن ۲۰ سال از اکران این فیلم، به تازگی تایید شده است که جنیفر گارنر قرار است با همان نقش معروف خود در جدیدترین سری فیلمِ استودیوی مارول یعنی ددپول ۳ همبازی رایان رینولدز بشود. البته گارنر اولین بار نقش الکترا را در سال ۲۰۰۳ در فیلم بی‌باک (Daredevil) به همراه بن افلک بازی کرد، و سپس این نقش را در فیلم الکترا تکرار کرد اما نسبت به قبل نتوانست آنچنان موفق عمل کند. در سال ۲۰۲۱ گارنر در مصاحبه‌ای که با هالیوود ریپورتر داشت گفت:« ای کاش هر دوی این فیلم‌ها را کوین فایگی تهیه کرده بود.»

 

شاون لوی که کارگردانی فیلم ددپول ۳ را بر عهده دارد، قبل‌تر در فیلم پروژه آدام ( The Adam Project 2021) با رایان رینولدز و جنیفر گارنر همکاری داشته است. در فیلم ددپول ۳  همچنان قرار است هیو جکمن هم در همان نقش گرگنمای خود ایفای نقش کند. از دیگر بازیگرانی که در قسمت سوم این فیلم بازی می‌کنند میتوان به مورنا باکارین در نقش ونسا ، لزلی اوگامس در نقش بلایند آل، کاران سونی در نقش دوپیندر، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، اشاره کرد.

 

زمان اکران این فیلم ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

 

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    یک زمانی بن افلک مردخفاشی (بت من) مارول بود!! خب درداویل مثل خفاش امواج صوتی رو میبینه دیگه!!😂😂😂 الکترا یکی از شخصیتهای فیلم درداویل با بازی بن افلک بود که بعد فیلم مستقلی ازش ساخته شدکه ازفیلم درداویل موفقتر بود!لبته هَووی شی هالک هم حساب میشه!

    • Jessus Christ
      گزارش اسپویل
      (9 ماه پیش)

      داش منظورت دردویله دیگه؟

  • Abolfazl198118
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    الکترا باید تو سریال دردویل باشه و اینکه بازیگر قدیمشو بیارن اصلا خوب نیست

  • Hadi556
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    شان لِوی کارگردان بسیار باتجربه و کاربلدیه و ارادت داریم بهش اما متاسفانه درک این کارگردان از اقتباس کمیکی به اندازه درک مسعود ده نمکی از جنگ ایران و عراقه ، آثار فاخر زیاد داره مثل شب درموزه و arrival و real steal و خیلی های دیگه اما دو فیلم اخیرش که کمیکی بودن در حد اسم و رسم ایشون نیستن ، Free guy و Adam project رو میگم که بنظرم بی استخون و بی محتوا بودن ، اگه میشد فقط یه درخواست ازش کنم بهش میگفتم از امثال رایان رینولدز فاصله بگیر اینا گند میزنن به کارنامت 🙏

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    شگفتا

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    فکر کردم امسال هست